تاریخ انتشار: 1400/08/28 00:54
کد خبر: 30029

همه در انتظار دیدن سولدو/تراکتور_سپاهان حساس مثل همیشه

در چهارچوب هفته پنجم لیگ بیست‌و‌یکم تیم‌های تراکتور و سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
همه در انتظار دیدن سولدو/تراکتور_سپاهان حساس مثل همیشه

تراکتور در حالی میزبان سپاهان است که این دیدار روز جمعه و از ساعت ۱۸ در تبریز برگزار خواهد شد و قضاوت این دیدار را امیر سامان سلطانی ،فرزاد بهرامی، امید افخمی و یاسر همرنگ به عهده خواهند داشت.

تراکتوری‌ها که رکورد فصل پیش خود را شکستند! و این فصل در پایان هفته چهارم سرمربی تیمشان را تغییر دادند، اینبار با هدایت زونیمیر سولدو مقابل حریفشان قرار می‌گیرند و این قضیه خاص‌ترین اتفاق این دیدار است.

این مربی اخراجی از فوتبال اتریش در سال گذشته، که کارنامه قابل دفاعی در دوران مربی‌گری‌اش ندارد چالش سختی را پذیرفته و حالا باید انتظارات پُر‌شور‌های کم طاقت تبریزی را برآورده کند.

تراکتور که با کریمی از چهار هفته ابتدایی فقط سه امتیاز را بدست آورده‌است برای فرار از شرایط بد جدولی‌اش چاره‌ای جز شکست سپاهان مدعی ندارد.

در آن‌سوی میدان محرم نویدکیا بشدت به دنبال جبران شکست بدموقع هفته قبل مقابل ذوب‌آهن است و می‌خواهد همچنان خود را مدعی اصلی قهرمانی این فصل معرفی کند.

در کنار کسب سه امتیاز، گلزنی شهرریار مغانلو خرید جنجالی و گرانقیمت سپاهان که در چهار هفته قبل ناکام بوده است، خواسته مهم سپاهانی‌ها بوده و امیدوارند در این دیدار پای مهاجمشان به گلزنی باز شود.

طلایی پوشان که با ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارند با در اختیار داشتن دومین خط حمله زهردار لیگ و خط هافبکی خلاق روز سختی را برای تبریزی‌ها رقم خواهند زد و انگیزه‌های متفاوت دو تیم نویدبخش دیداری حساس و جذاب بین دو تیم ریشه‌دار فوتبال ایران خواهد بود.

پوریامنصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axmdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حساس مثل سپاهان _ تراکتور/جدال سنگین نویدکیا و خطیبی بازهم در نقش جهان