تاریخ انتشار: 1400/08/28 18:59
کد خبر: 30000

محمدی: تیم ما خواب بود و مقابل فجر سپاسی تنبیه شدیم

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان اعتقاد دارد، این تیم در دیدار مقابل فجر سپاسی خواب بوده و به همین دلیل تنبیه شده است.
محمدی: تیم ما خواب بود و مقابل فجر سپاسی تنبیه شدیم

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و باید به تیم فجر سپاسی هم تبریک بگویم که با تلاشی که داشتند، بدون برو و برگرد، شایسته این برد بودند. تیم ما خواب بود و زمانی که خواب بودیم، گل خوردیم و تا آخر بازی نتوانستیم به بازی برگردیم.

وی افزود: بازیکنان ما جوان هستند و به شدت به آنها اعتقاد داریم. امیدوارم بتوانیم روند موفقیت‌آمیزی را که امسال تا به اینجا داشتیم، ادامه بدهیم. فوتبال همین است و یک روز باخت و یک روز برد خواهد بود. در روز برد نباید مغرور شد که البته تیم ما جوان است و 15، 20 دقیقه اول خواب بودیم و تنبیه شدیم. این مسئله هم تا دقیقه 40 ادامه داشت و بعد از خوردن گل تیم ما شوکه بود و تا آخر هم نتوانست به جریان بازی برگردد. طبق چهار بازی گذشته‌ای که ما داشتیم، این انتظار بود که تیم فجر سپاسی با تمام توان بیاید و اینجا به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اینکه تبلیغات محیطی مسابقات لیگ درباره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به آنها سپرده شد و آیا باشگاه‌های دیگر از جمله پیکان از این مسئله منفعتی خواهند برد یا نه، اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای که با فدراسیون فوتبال داشتیم، دیگر اتفاقی رخ نداد و فقط مدیر مالی ما با مسئولان تبلیغات و درآمد سازمان لیگ جلسه‌ای داشت و فقط یک گزارش مالی ارائه شد، اما ما شاهد اقدام عملی نبودم.

محمدی در واکنش به این مسئله که درودگر اعلام کرده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خودشان مجری تبلیغات دیدارهای خانگی‌شان هستند، گفت: ما علاقه‌مند هستیم اگر این اتفاق رخ داد، خودمان تبلیغات محیطی را انجام دهیم، چون ما خودمان یک بنگاه صنعتی هستیم. از طرفی مبلغی که سازمان لیگ به ما می‌دهد، ناچیز است. اگر با درآمدهای روتین دنیای فوتبال مقایسه کنیم، این مبلغ بسیار اندک است و حتی پول یک بازیکن هم نمی‌شود. اگر سازمان لیگ به این سمت رفته که تبیلغات را به باشگاه‌ها واگذار کند، ما استقبال می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rdrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدی: برای شرافت فوتبال باقدرت مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم