تاریخ انتشار: 1400/08/29 10:53
کد خبر: 29962

آل کثیر - رضایی؛تساوی بدون گل به نفع گلر

مهمترین دوئل تک به تک بازی استقلال - نساجی بین مهاجم سرخها و گلر جوان آبی‌ها رقم خورد.
آل کثیر - رضایی؛تساوی بدون گل به نفع گلر

انتخاب علیرضا رضایی در حضور رشید مظاهری و حسین حسینی، سورپرایز بزرگ فرهاد مجیدی برای دیدار با نساجی بود. سنگربان جوانی که به نظر می رسید به هوای جدایی یکی از میان دو گلر مطرح استقلال، به این تیم پیوسته ولی با اینکه هم حسینی و هم مظاهری تا پای جدایی نیز رفتند، اما در نهایت هر دو سنگربان آبی ها در این تیم ماندگار شدند تا شانس بازی رضایی کاهش یابد.

با قطعی شدن حضور رشید و حسینی در استقلال، رضایی به دنبال جدایی موقت بود. فولاد به عنوان بزرگترین مقصد احتمالی او مطرح می شد ولی فرهاد مجیدی قرص و محکم پای گلر جوانش ماند و اعلام کرد که به او اجازه جدایی را نمی دهد. سرمربی استقلال حتی اعلام کرد که اعتقاد دارد رضایی روزی سنگربان تیم ملی می شود و او را در جمع شاگردانش حفظ کرد.

دیدار دیروز برابر نساجی، نخستین فرصت برای رضایی جوان بود تا با درخشش در این بازی، ثابت کند که صحبت های مجیدی درباره او پربیراه نبوده و اصرار سرمربی آبی ها روی حفظ این بازیکن، آنقدرها هم بدون دلیل نبوده است. او در دقیقه 11 نخستین واکنش جدی اش را نشان داد.

ایوب کلانتری که روی ضربات راه دور تبحر خاصی دارد، ضربه ایستگاهی اش را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که رضایی با واکنشی به موقع، در دو مرحله توپ را مهار کرد. اما اوج واکنش ها و درخشش این دروازه بان، در دقیقه 88 بود که او ناجی تیمش شد.

استقلال برای زدن گل برتری به روی دروازه نساجی خیمه زده بود و این مسئله سبب شد تا خط دفاعی این تیم آرایش خود را از دست بدهد. یک پاس در عمق، فرصت بسیار خوبی را در اختیار علی آل کثیر قرار داد. بازیکنا تازه وارد قائمشهری ها بهترین فرصت ممکن را با فرار از خط دفاعی و در تقابل با علیرضا رضایی به دست آورد.

آل کثیر پس از کنترل توپ، رضایی را دید که از دروازه اش بیرون آمده، به همین دلیل تصمیم گرفت با یک حرکت در عرض، به راحتی سنگربان آبی ها را جا گذاشته و ضربه اش را به سمت دروازه خالی بزند و در دقیقه 85 تیمش را برنده این نبرد حساس کند. بازیکن نساجی در چند صدم ثانیه ابتدایی تقابل با رضایی موفق بود و فاصله زیادی تا دریبل گلر جوان و مواجه شدن با دروازه خالی نداشت.

اما برگشت به موقع علیرضا رضایی و پرش بلند این سنگربان با دست های کاملا کشیده، باعث شد تا دروازه بان آبی ها به زیبایی هر چه تمام تر توپ را از جلوی پای آل کثیر ربوده و آن را مال خود کند. واکنشی فوق العاده دیدنی که باعث شد تمام استادیوم یکپارچه این دروازه بان جوان را تشویق کند که توانست دروازه تیمش را نجات داده تا استقلال دست خالی زمین بازی را ترک نکند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrq7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دیدار استقلال – نساجی با حضور تماشاگر