تاریخ انتشار: 1400/09/01 11:00
کد خبر: 29853

نامه باشگاه نساجی به سازمان لیگ

باشگاه نساجی با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ درخواست داده دیدار با پیکان در هفته ششم لیگ برتر را با حضور تماشاگر برگزارکند.
نامه باشگاه نساجی به سازمان لیگ

این دیدار چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته ششم لیگ برتر ساعت 15 در استادیوم شهدای ساری برگزار خواهد شد. تعدادی از تماشاگران نساجی در هفته ای که گذشت با حضور در استادیوم آزادی از نزدیک بازی نساجی در برابر استقلال را  تماشا کردند.

نساجی یکی از تیم های پرطرفدار لیگ برتر به حساب می آید و زمانی که دیدارهای این تیم در استادیوم شهید وطنی قائمشهر  برگزار می شد نزدیک به 25 هزار تماشاگر سکوهای این استادیوم را پر می کردند. نساجی اینروزها به دلیل اینکه استادیوم شهید وطنی در دست بازسازی است دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهدای ساری برگزار می کند. در صورتی که مجوز برگزاری این بازی با حضور تماشاگر صادر شود باشگاه نساجی گیت های ورودی استادیوم شهید وطنی را به ساری خواهد آورد تا تماشاگران بدون هیچ مشکلی وارد استادیوم شهدای ساری شوند. پیش تر نورافکن های استادیوم شهید وطنی به استادیوم شهدای ساری انتقال داده شد تا نساجی برای برگزاری بازی ها زیر نور مشکلی نداشته باشد.

گفتنی است علاوه بر نساجی چند تیم لیگ برتری دیگر درخواست داده اند که دیدار خود در هفته ششم را با حضور تماشاگر برگزار کنند. در نهایت سازمان لیگ با پاسخی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت می کند در خصوص برگزاری دیدارهای هفته ششم با حضور تماشاگر برنامه ریزی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axdne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقط بازی پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود!