تاریخ انتشار: 1400/09/02 16:53
کد خبر: 29778

عنایتی: بازیکنان تیم ما تجربه لیگ برتر ندارند/ از داوران خواهش می‌کنم احساسی نشوند

سرمربی هوادار گفت: از داوران خواهش می‌کنم احساسی نشوند و اگر به تیمی امتیاز می‌دهند، نخواهند جبران کنند.
عنایتی: بازیکنان تیم ما تجربه لیگ برتر ندارند/ از داوران خواهش می‌کنم احساسی نشوند

رضا عنایتی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل آلومینیوم داریم. آن‌ها در چند هفته گذشته خیلی خوب بوده و تیمی منسجم و با کلاس هستند. با تمام توان‌مان را به کار بگیریم تا بتوانیم از این بازی امتیاز کسب کنیم. شرایط‌مان در جدول خوب نیست و بچه‌های ما تجربه‌ لیگ برتر ندارند و در موقعیت‌های حساس متاسفانه مقداری وضعیت‌مان تغییر می‌کند و بازی را واگذار می‌کنیم. امیدواریم بتوانیم نتایج را تغییر دهیم.

او ادامه داد: مطمئنم با وجود این بازیکنان و تجربه‌ای که در پنج بازی گذشته به دست آوردند، نتیجه خوبی را در ادامه کسب کنیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم تا به هدف‌مان که ماندن در لیگ برتر است، برسیم. تمام کارشناسان درباره تیم ما صحبت می‌کنند اما وقتی نتیجه نگیریم تمام زحمات‌مان به چشم نمی‌آید. تلاش می‌کنیم تا در کنار خوب بازی کردن، نتیجه هم بگیریم و امیدوارم شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

سرمربی هوادار درباره داوری دیدار قبل تیمش مقابل فولاد گفت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما وقتی حق یک تیم ضایع می‌شود، باید بیش‌تر دقت شود. من از داوری انتظار بیشتری دارم و در این دو سه بازی گذشته اتقاقاتی افتاد و به نظر دوستان فکر کردند ما هنوز لیگ یکی هستیم. در بازی با فولاد زمانی که به حق بازیکن فولاد اخراج شد، چند صحنه اتفاق افتاد که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. داوران همه با هم در ارتباط هستند اما در این بازی داور جلوی من چند صحنه را خطا اعلام کرد اما داور وسط به این موضوع توجه نکرد.

او ادامه داد: در یکی دو صحنه دیگر حتی می‌توانستند پنالتی بگیرند یا این‌که بازیکن دوم فولاد هم اخراج می‌شد و حتی گل ما را هم برگرداندند. از داوران خواهش می‌کنم احساسی نشوند و اگر به تیمی امتیاز می‌دهند، نخواهند جبران کنند. ما ایرانی‌ها احساسی هستیم و اگر اتفاقی بیفتد، سعی می‌کنیم جبرانش کنیم. امیدوارم دید داوران نسبت به هوادار این نباشد که از لیگ یک آمده و هر کاری بخواهند با آن انجام دهند. ما از حق‌مان دفاع می‌کنیم و ان‌شاءالله داوران بیش‌تر دقت کنند تا حقی ضایع نشوند.

عنایتی درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها گفت: این خوشحال کننده است و این اتفاق باید خیلی وسیع و سریع اتفاق بیفتد. باید همه چیز آزاد شود و این اتفاق بسیار مبارک است. همین که هواداران را در ورزشگاه‌ها می‌بینیم، برایمان خوشحال کننده است و دوست داریم هر جا می‌رویم هواداران در ورزشگاه‌ها باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beb68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نکونام از استقلال دور شد/ خطر بیخ گوش منصوریان و عنایتی