تاریخ انتشار: 1400/09/02 17:07
جدالی برای بازگشت به کورس مدعیان و حفظ روند موفقیت؛
کد خبر: 29777

تقابل شاگردان محرم و سربازهای شیرازی در حافظیه

از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه، در حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
تقابل شاگردان محرم و سربازهای شیرازی در حافظیه

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، که شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان، در پنج بازی گذشته خود با ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست، با ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و شاگردان علی‌اصغر کلانتری در فجر شیراز هم با ۷ امتیاز و کسب دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

فجری‌های شیراز در دو هفته اخیر روند روبه رشدی را داشتند و پس از متوقف کردن استقلال در خانه، پیکان را هم با یک گل شکست دادند تا سر و سامانی را به وضعیت خود در جدول رده‌‌بندی دهند.

از طرفی تیم میهمان، برخلاف شروع درخشان خود پس از سه پیروزی متوالی، در دو دیدار اخیر چندان نمایش‌های مطلوبی را نداشتند و پس از شکست در شهرآورد اصفهان، در برابر تراکتور هم در خانه متوقف شدند.

بدون‌شک دیدار این دو تیم از اهمیت بسزایی برای هر دو تیم برخوردار می‌باشد و سپاهانی‌ها در صورت موفقیت در مقابل فجر، می‌توانند به کورس مدعیان بازگردند، اما در مقابل، عدم نتیجه‌گیری در دیدار روز چهارشنبه، شاگردان محرم نویدکیا را می‌تواند با چالش‌های جدیدی روبه‌رو کند.

از طرفی فجری‌ها در صورت نتیجه‌گیری در برابر سپاهان، شگفتی‌ساز می‌شوند و به بالای جدول صعود خواهند کرد، در صورت شکست هم به ترافیک میانه‌ جدول می‌پیوندند.

در نهایت باید دید شرایط این دیدار چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axd5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت جذاب لیگ برتر بانوان؛ انتقام سخت اصفهانی از رقیب/ خط و نشان سپاهانی‌ها برای رقبا
گزارش دیدار سپاهان و سارگل بوشهر