تاریخ انتشار: 1400/09/03 22:22
کد خبر: 29697

گل‌محمدی: صحبتم درباره وزیر ورزش محترمانه بود/ ۳ امتیاز حیاتی را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قبل از بازی محترمانه صحبت کردم، اما حتماً وزیر ورزش تحت فشار بود.
گل‌محمدی: صحبتم درباره وزیر ورزش محترمانه بود/ ۳ امتیاز حیاتی را گرفتیم

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت آبادان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ومسابقه دو تیم بسیار نزدیک بود. یک گل هم زدیم که سالم بود اما داور آن را نگرفت.

وی در خصوص صحبت‌های وزیر ورزش گفت: من قبل از بازی کاملاً محترمانه صحبت کردم، اما نمی‌دانم چرا وی به آن شکل صحبت کرد، شاید او تحت فشار بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود که از تمام آنها تشکر می کنم که حمایت خوبی از ما داشتند. امروز روز خوبی برای پرسپولیس بود که بعداز 2 سال شاهد حضور هواداران بودیم. خدا را شکر که بازی حساسی را بردیم. این 3 امتیاز برای ما بسیار حیاتی و مهم بود. بازی رو به جلو و کنترل خوب در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم. هر زمانی که خواستیم به بازی سرعت دادیم و به فرصت رسیدیم. در مجموع بازی زیبایی بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل هم زدیم، اما داور تایید نکرد.

گل محمدی ادامه داد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که تمرکز بالایی داشتند. آنها مشکلات زیادی داشتند و دلم نمی‌خواهد در مورد این موضوعات صحبت کنم. خواسته‌های بازیکنان و تعهداتی که نسبت به آنها وجود دارد نیازمند تفکر و تلاش بیشتری است. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. لیگ تازه برای ما شروع شده است. اتفاقاتی که در بازی‌های گذشته افتاد تمام شد و این 3 امتیاز کمک خوبی به ما کرد که جهش خوبی در جدول داشته باشیم و از نظر روحی برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی در مورد صحنه‌هایی که به داوری معترض بود و کارت زرد دریافت کرد، گفت: من کارت زرد نگرفتم! گرفتم؟ واقعا؟ خودم نمی‌دانم و یادم نیست. وقتی استرس و فشار زیادی روی تیم باشد و خیلی سالم به گل می‌رسیم و داور تایید نمی‌کند هرکسی باشد اعتراض می‌کند. ما هم معقولانه اعتراض کردیم و در حد کارت زرد نبود. داوران ما احتیاج به حمایت دارند، چون در فوتبال ایران کارشان سخت است، چون امکانات کافی وجود ندارد و از نظر مالی هم حق و حقوق پایینی دریافت می‌کنند. همیشه دوست داشتم فضای داوری آرام باشد تا بتوانند روی کار خود تمرکز کنند، اما کارشان در ایران واقعاً سخت است.

وی درخصوص خط دفاع و دروازه پرسپولیس و دریافت 5 گل در 5 بازی، اظهار داشت: امروز از نظر دفاعی روز بسیار خوبی داشتیم. کمترین موقعیت را به حریف دادیم. فرصت‌هایی که داشتند هم به دلیل توپی بود که هافبک‌ها از دست دادند و حامد به خوبی توپ را دفع کرد. دروازه‌بان‌های تیم آماده هستند و امروز روز خوبی گلرمان بود. اشتباه ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید. امروز از نوع دفاع تیم راضی بودیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b6z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 گل‌محمدی: بازی مقابل صنعت نفت برای ما مهم و حساس است /انتظارات خودمان را برآورده نکردیم