تاریخ انتشار: 1400/09/14 02:21
کد خبر: 29146

واکنش مدیر تیم آلومینیوم به تغییر داور بازی با تراکتور

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به تغییر داور دیدار برابر تراکتور توضیحاتی ارائه داد.
واکنش مدیر تیم آلومینیوم به تغییر داور بازی با تراکتور

حمیدرضا امیدوار در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۰ شنبه نشست هماهنگی قبل از دیدار ما مقابل تراکتور در تبریز برگزار شد که در شروع این جلسه، آقای سلیمانی نماینده فدراسیون فوتبال عنوان کردند داور وسط و داور چهارم این بازی تغییر کرده است.

او ادامه داد: ما تا شروع این جلسه هیچ اطلاعی از تغییر داور دیدار با تراکتور نداشتیم و حتی فدراسیون فوتبال نیز چنین موضوعی را اطلاع‌رسانی نکرده بود، اما با این وجود نسبت به تصمیم کمیته محترم داوران احترام می‌گذاریم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: در هفت هفته گذشته لیگ برتر جزو معدود تیم‌هایی بودیم که کوچک‌ترین اعتراضی در حین و قبل و بعد از بازی‌ها به داوری نداشتیم و الان هم با وجود اینکه داور دیدار با تراکتور تغییر کرده، به تصمیم کمیته داوران احترام می‌گذاریم و امیدوار هستیم آقای خورشیدی که ازجمله داوران توانمند فوتبال ایران هستند، روز خوبی را در کنار کمک‌هایشان به همراه آقای همرنگ داشته باشند.

امیدوار یادآور شد: اطمینان داریم که کمیته داوران فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را می‌گیرد و آقای خورشیدی نیز مثل سالیان اخیر قضاوت خوبی خواهد داشت ولی خدایی ناکرده اگر اتفاق خاصی در جریان مسابقه رخ داد، با وجود اینکه ما هیچ اعتراضی به داوری مثل هفته‌های گذشته نخواهیم داشت، اما این تغییر یکباره داوری ممکن است ذهنیت خوبی ایجاد نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjjbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدوار:منصوریان سعی کرد با اردوی تهران وقفه در مسابقات را جبران کند