تاریخ انتشار: 1400/09/15 14:56
بازیکن باتجربه سپاهانی‌ها همچنان تاثیرگذار؛
کد خبر: 29066

پاس گل خلعتبری برای نباختن کافی نبود (عکس)

وینگر سرعتی سپاهان در فرصت کوتاهی که به دست آورد، مثمرثمر بود و سازنده یکی از گل‌های تیمش شد.
پاس گل خلعتبری برای نباختن کافی نبود (عکس)

سپاهان در شرایطی در سیرجان با شکستی 4 گله مغلوب گل‌گهر شد که در روز کم‌فروغ مهاجمان طلایی‌پوش، جور آن‌ها را دانیال اسماعیلی‎فر پیش‌تاخته کشید و توانست هر دو گل تیمش را بزند، هر چند که درخشش او نیز مانع شکست سپاهان نشد.

بعد از آن‌که اسماعیلی‎فر نخستین گل خود را به ثمر رساند و نتیجه بازی 3-1 به سود گل‌گهر در جریان بود، محرم نویدکیا تصمیم به انجام تعویضی تهاجمی گرفت و محمدرضا خلعتبری باتجربه را به جای یاسین سلمانی جوان به میدان فرستاد تا شاید با تزریق تجربه، خلعتبری بتواند ورق بازی را به سود سپاهان بازگرداند.

با حضور این وینگر سرعتی و کهنه‌کار سپاهانی‌ها، خط حمله طلایی‌پوشان جان تازه‌ای گرفت و آن‌ها حملات مداومی روی دروازه گل‌گهر داشتند که درخشش فروزان مانع کم کردن اختلاف شد؛ اما سرانجام روی یک توپ برگشتی و ضدحمله، در شرایطی دانیال اسماعیلی فر باز هم گلزنی کرد که محمدرضا خلعتبری سازنده آن بود.

پس از گل دوم دانیال بار دیگر به عدد دو رسید ولی در ثانیه‌های باقی مانده دیگر فرصتی برای جبران دو گل باقی نمانده بود تا طلایی پوشان اصفهانی دومین شکست فصل را برخلاف انتظارات خیلی زود در پایان هفته هشتم تجربه کرده باشند.

خلعتبری فصل گذشته در برخی بازی‌ها نظیر دیدار برگشت برابر ماشین سازی با تجربه مثال زدنی و تبحری که دارد، موفق شد به تیمش برای کسب سه امتیاز کمک کند و محرم نویدکیا امیدوار است این بازیکن با تجربه در فصل جدید هم بتواند چنین نقشی را در راه قهرمانی تیمش ایفا کند.

عکاس: یاسر جمالی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbbjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلعتبری: محرم لطف کرد و ده را به من داد