تاریخ انتشار: 1400/09/16 18:33
کد خبر: 29008

لو رفت ؛ لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برای تقویت پرسپولیس

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دو مهاجم گلزن و لژیونر ایرانی نیز فعلا در لیست یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس قرار گرفته‌اند.
لو رفت ؛ لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برای تقویت پرسپولیس

9گل زده در ۸ مسابقه برای تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس هرگز نمی‌تواند آمار خوبی باشد. تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید آمار گلزنی بهتری داشته باشد و در چند سال گذشته نیز پرسپولیس این چنین بوده است.

مهاجم‌های پرسپولیس، بازیکنان مستعد و خوبی هستند ولی با توجه به اینکه این تیم در سه جبهه باید بجنگد، آوردن یک مهاجم خارجی سطح بالا برای قرمزها به قول یحیی گل محمدی از نان شب هم واجب تر است.

در حال حاضر بزرگترین دغدغه هواداران پرسپولیس به موضوع پرداخت طلب گابریل کالدرون و دستیارش بر می‌گردد. اتفاقی که پرسپولیس را با مشکلات بزرگی مواجه کرده و آنها نمی‌توانند بازیکن خارجی مدنظر خودشان را به خدمت بگیرند. این درحالیست که رقیب سنتی پرسپو‌لیس موفق شده در فصل جاری دو بازیکن خارجی بخرد و همین موضوع اعتراض هواداران پرسپولیس را به همراه داشته است.

شنیده‌ها از تیم پرسپو‌لیس حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی تقریبا از خرید مهاجم خارجی تا نیم فصل ناامید شده است. بنابراین سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است با ادامه این شرایط تا نیم فصل با همین نفرات ادامه دهد و البته در این میان روی خرید مهاجم خوب و گلزن خارجی مطالعه کند. برنامه اصلی یحیی گل محمدی طبق شنیده‌ها یا به عبارت بهتر اولویت او خرید مهاجم ششدانگ خارجی است. هرچند پیدا کردن مهاجم خوب ولو از نوع خارجی آن حتی با داشتن جیب پُرپول در نقل و انتقالات زمستانی بسیار سخت و دشوار است.

شاید پرسش این باشد که اگر پرسپولیس نتوانست تا نیم فصل یا شروع نقل و انتقالات زمستانی مهاجم ششدانگ خارجی پیدا کند، آن وقت تکلیف چیست؟ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دو مهاجم گلزن و لژیونر ایرانی نیز فعلا در لیست یحیی گل محمدی قرار گرفته‌اند. دو مهاجمی‌که در آنسوی آب‌ها شرایط خیلی خوبی ندارند و بدشان نمی‌آید با رقمی‌مناسب و قراردادی خوب به ایران بازگردند.

جالب آن که این دو مهاجم رابطه خوب و مطلوبی با یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس داشته و یکی از دلایلی که می‌تواند آنها را به ایران بازگرداند همین موضوع است. گفته می‌شود این دو مهاجم مورد نظر برای نیم فصل سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند و یحیی گل محمدی نیز به هر دو اعتقاد ویژه ای دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eggp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم پرسپولیس از سپاهان می آید