تاریخ انتشار: 1400/09/19 01:57
کد خبر: 28861

لو رفتن ضعف پرسپولیس مقابل هوادار/ حامد لک می‌تواند ملی‌پوش شود!

سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است که خریدهای جدید پرسپولیس کیفیت لازم برای بازی در این تیم را ندارند.
لو رفتن ضعف پرسپولیس مقابل هوادار/ حامد لک می‌تواند ملی‌پوش شود!

پرسپولیس پنجشنبه شب در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر 2 مقابل هوادار متوقف شد. حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد سرخ‌پوشان در این دیدار اظهار کرد: بازی زمانی برای شما سخت می‌شود که گل راحت می‌خورید چرا که برای جبران این گل باید تلاش بیشتری بکنید. پرسپولیس دو گل ایستگاهی خورد و این نشان‌دهنده این است که باید توجه بیشتری روی کارهای ایستگاهی داشته باشد تا غافلگیر نشود.

 

او افزود: با این که پرسپولیس یک بار گل خورده از روی ضربه ایستگاهی را جبران کرد اما دوباره روی کار ایستگاهی گل خورد. مسئله بعدی این که وقتی شما تلاش می‌کنید و فرصت‌هایی به دست می‌آورید اما این موقعیت‌ها را از دست می‌دهید، کیفیت بازیکنانی که خریدید مشخص می‌شود. الان پس از گذشت ۸-۹ هفته نمی‌توان گفت که این بازیکن هماهنگ نیست و تا دیروز تمرین نکرده است. انتظار ما این است که فرصت‌هایی که پرسپولیس به دست می‌آورد به گل تبدیل شود.

این پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد خریدهای جدید این تیم گفت: این‌ها به تیم بزرگی آمده‌اند و باید تلاش کنند تا خودشان را نشان دهند. اگر غیر از این باشد کارشان سخت خواهد شد. پرسپولیس بازیکن تراز اول خوب می‌خواهد که به آن کمک کند. قرار نیست که پرسپولیس به بازیکنان کمک کند، بلکه بازیکنان باید به پرسپولیس کمک کنند. بازیکنان باید بهتر از چیزی که الان هستند بازی کنند. باید تلاش مضاعف کنند و نشان دهند که کیفیت خوبی دارند.

 

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره تعویض‌های گل‌محمدی مقابل هوادار و تاثیر مصدومیت ترابی روی عملکرد سرخ‌ها گفت: تعویض‌ها خوب بود. وقتی ترابی به دلیل مصدومیت عوض شد سرعت تهاجمی تیم کاهش یافت. ترابی بازیکنی است که تیم را به حمله می‌برد. وقتی به خاطر مصدومیت تعویض شد، بار تهاجمی پرسپولیس کم شد. باقی بازیکنانی که بازی می‌کنند شانس ندارند که همه فرصت‌ها را از دست بدهند.

درخشان در ادامه درباره عملکرد ضعیف حامد لک در این دیدار بیان کرد: حامد دروازه‌بان بسیار خوبی است و باید ثباتش را بیشتر کند. اگر بتواند ثباتش را بیشتر کند می‌تواند به تیم‌ملی هم دعوت شود. او دروازه‌بان خوبی است و فقط باید تمریناتش را بیشتر کند.

او در پایان گفت: ان‌شاءالله پرسپولیس در ادامه لیگ برتر با کیفیت بهتری بازی کند و از کورس قهرمانی جا نماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqqqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه ضعف بزرگ ستاره پرسپولیس که عامل پیروزی پرسپولیس شد!