تاریخ انتشار: 1400/09/19 19:53
کد خبر: 28840

میثاقیان: من تسلیمم!

سرمربی شهرخودرو خود را مقصر شکست برابر گل‌گهر دانست.
میثاقیان: من تسلیمم!

اکبر میثاقیان سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر که با شکست ۲ بر یک تیمش همراه شد گفت: شانس گل زیادی داشتیم. بازیکنان بعد از گل فکر کردند بازی تمام شده است. تیم حریف یک بازیکنش به اندازه کل تیم ما است.

وی ادامه داد: تیم حریف باتجربه‌تر بود و ما را برد. همه شکست‌ها تلخ است. ما شانس برد داشتیم اما بازیکنانم باور نداشتند. وقتی ما گل زدیم، بازیکنانم از خوش‌حالی سر ما ریختند. چه من باشم و چه نباشم، تیم ما جزو ۱۰ تیم برتر لیگ خواهد بود. مسئولین باید به باشگاه کمک کنند و امکانات دهند. من با خواهش و تمنا این بازیکنان را نگه داشتم. این تیم را مدیریت کردم. اگر گل‌گهر را برده بودیم، تمام لیگ را برده بودیم. من تسلیمم و بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی شهرخودرو اضافه کرد : این تیم نمی‌افتد؛ چه من باشم و چه نباشم. روند تیم خوب است. این تیم برای من مثل ابومسلم است. من هم یک کارایی کرده‌ام. این تیم بحث فنی ندارد، بحث روحی و استرس است. اگر تعامل داشته باشیم، تیم بهتر می‌شود و نیاز به تقویت در نیم‌فصل دارد. من نمی‌خواهم از تیم ایراد بگیرم. تعداد بازیکنان ما کم هستند و بازیکن کم داریم. من این تیم را نبسته‌ام.

او در خصوص صحبت‌های حمیداوی مبنی بر این که " اگر مشکلی هست، از کادر فنی بپرسید"، اذعان کرد: اگر من را می‌شناسید، می‌دانید که من نمی‌گذارم در ترکیب تیمم دخالت کنند حتی اگر آن فرد همسرم باشد. من چنین آدمی نیستم. من مربی این تیم هستم و در هر سرانجامی مقصر من هستم اما من اولین مربی این شهر هستم. شما نمی‌توانید به مربیگری من ایراد بگیرید. این که تیم خارج از مشهد تمرین کرده، به مالک مربوط است، نه من. مثلا اگر من نمی‌رفتم، تیم در مشهد تمرین می‌کرد؟

میثاقیان در خصوص نتایجش گفت: من می‌دانم موفق نیستم اما تیم نیاز به تعامل مالک و مسئولان استان دارد و مطمئنا این تیم خواهد ماند. شما همه تقصیرها را برعهده من می‌گذارید. شما معتقید من را پولدار کردید؟ من قلبم کنده شده است اما در حال تلاش هستم. وقتی اطراف تیم خوب نباشد و حاشیه باشد، داخل تیم هم خوب نیست. من فردا دیگر سر تمرین نمی‌روم و ببینم آیا مالک حاضر می‌شود تیم در مشهد تمرین کنند.

او درباره این که تیمش در بیرون از مشهد تمرین می‌کند، توضیح داد: من تابع باشگاه هستم و هر کجا بگویند تمرین می‌کنیم. شما اکنون می‌خواهید من را قانع کنید؟ ان‌شاءالله تیم نمی‌افتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p995o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلسم شهرخودرو در لیگ برتر شکسته می‌شود؟