تاریخ انتشار: 1400/09/20 13:09
کد خبر: 28807

گریزمان: انتظار حذف بارسلونا را نداشتم

آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، می‌گوید انتظار حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان را نداشته است.
 گریزمان: انتظار حذف بارسلونا را نداشتم

گریزمان تابستان امسال به صورت قرضی بارسا را ترک کرده و بار دیگر به اتلتیکو مادرید برگشت تا با پیراهن این تیم به میدان برود.

این مهاجم فرانسوی توانست بار دیگر خودش را در این تیم جا بیاندازد و به نظر می‌رسد که در حال بازگشت به دوران اوج تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه است.

اتلتیکو هفته گذشته پیروزی مهم و به یادماندنی برابر پورتو به دست آورد و این هفته نیز در دیداری حساس برابر رئال مادرید در دربی شهر مادرید به میدان خواهد رفت و گریزمان به خوبی با فشار این دیدارها آشنا است.

او در گفتگو با نوتیسیاس واموس اظهار داشت:« من باید به همین روند ادامه دهم. این تازه آغاز راه است. من با انگیزه بسیاری به این تیم آمدم و باید با تمام وجود در زمین تلاش کنم و در درون و بیرون زمین الگو باشم. »

گریزمان اضافه کرد:« در ابتدا شرایط سخت بود چون این تیم از نظر فیزیکی و تاکتیکی کاملا متفاوت است و باید با هم تیمی‌های جدید کنار می‌آمدم که برای شناخت من به زمان نیاز داشتند و من هم باید آنها را می‌شناختم. من سعی کردم به بهترین شکل ممکن بازی‌خوانی کنم، با نیازهای هم تیمی‌هایم آشنا شوم و حالا به نظر می‌رسد که ما در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند.»

در حالی که اتلتیکو مادرید موفق شد در آخرین بازی مرحله گروهی با پیروزی برابر پورتو به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند، بارسلونا  با شکست برابر بایرن مونیخ در هفته آخر از صعود به مرحله بعدی بازماند و راهی لیگ اروپا شد.

گریزمان در این باره گفت:« من شگفت‌زده شدم چون آنها همیشه در  این رقابت‌ها حضور داشتند. تغییراتی صورت گرفته، لیونل مسی از این تیم جدا شده و تغییراتی در کادر فنی نیز وجود داشته اما باید صبور بود و به این تیم باور داشت.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d99ew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گریزمان: فصل سختی در انتظار ما است