تاریخ انتشار: 1400/09/21 15:51
کد خبر: 28757

کرمانی‌مقدم:‌ پرسپولیس بیمار است و با این شرایط باید قید قهرمانی را بزند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مشکلات فعلی سرخپوشان حل نشود این تیم باید قید قهرمانی در لیگ برتر را بزند.
کرمانی‌مقدم:‌ پرسپولیس بیمار است و با این شرایط باید قید قهرمانی را بزند

مرتضی کرمانی‌مقدم در ارتباط با شرایط فعلی پرسپولیس و تساوی خانگی برابر هوادار گفت: پرسپولیس در بازی با هوادار موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد و با بدشانسی مواجه شد. اشتباه داور هم در رقم خوردن این نتیجه تاثیرگذار بود ولی اگر بخواهیم این مسائل را فاکتور بگیریم باید بگویم پرسپولیس کمی بیمار است و حال این تیم فعلا خوب نیست. مهمترین مسئله در مورد پرسپولیس این است که آنها نیاز به جذب بازیکن دارند و از طرفی دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس هم هنوز نتوانسته‌اند مجوز بازی دریافت کنند.

وی با اشاره به مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: تیمی در سطح پرسپولیس که در آسیا شناخته شده نباید بدون مدیر عامل باشد و این موضوع قطعا در تمرکز بازیکنان و کادر فنی تاثیرگذار است. وزارت ورزش هر چه سریع‌تر باید تکلیف مدیر عامل باشگاه پرسپولیس را مشخص کند تا همه چیز در این باشگاه سر جایش قرار داشته باشد.

کرمانی‌مقدم در خصوص انتقادهایی که از خریدهای پرسپولیس انجام می‌شود تصریح کرد: با احترام به کادر فنی پرسپولیس باید بگویم که این خریدها چندان خوب نبودند ولی از طرفی هم باید این را در نظر گرفت که در فوتبال ما بازیکن ستاره و سطح بالا زیاد وجود ندارد. در فصل نقل و انتقالات بازیکن خوب و سطح بالا به پست پرسپولیس نخورد و گل‌محمدی چاره‌ای نداشت جز اینکه همین بازیکنان را انتخاب کند.

مهاجم پیشین سرخپوشان اظهار داشت: اگر مشکلات پرسپولیس حل نشود این تیم باید قید قهرمانی را بزند. امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن جدید، شرایط پرسپولیس تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkdl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در خط دفاعی نیاز به تقویت دارد /استقلال و سپاهان نسبت به دو سال قبل قدرتمندتر شده‌اند
کرمانی‌مقدم: بازیکنان در اراک استرس داشتند و تیم همیشگی نبودند