تاریخ انتشار: 1400/09/25 02:07
پنالتی پیکان دستگری را بهم ریخت؛
کد خبر: 28588

در آستانه بزن بزن شدید داور با پرسپولیسی‌ها! (عکس)

بازی پرسپولیس و پیکان یک صحنه داوری داشت که با جنجالی شدید همراه بود و البته همه خوش‌شانس بودند که از یک دعوای عجیب و غریب همراه نشد.
در آستانه بزن بزن شدید داور با پرسپولیسی‌ها! (عکس)

پرسپولیس اگرچه پیکان را با سه گل شکست داد اما این بازی برای طرفداران این تیم استرس و دلهره زیادی را داشت؛ به خصوص زمانی که روی خروج حامد لک، داور یک پنالتی گرفت و علیرضا کوشکی با خونسردی حداکثری، چیپی تماشایی را روانه دروازه پرسپولیس کرد تا برد قرمزها به خطر بیفتد.

اما لحظاتی پیش از اینکه این پنالتی زده شود، سوت مهدوی، جنجالی بزرگ را در ورزشگاه دستگردی ایجاد کرد. زمانی که بازیکنان پرسپولیس تصور می‌کردند، او به نشانه خطا روی دروازه‌بان تیم حامد لک در سوتش دمیده اما وقتی به نقطه پنالتی اشاره کرد، قرمزها خشمگین از این تصمیم صدای اعتراض خود را با فریاد به داور رساندند؛ داوری که انگار کاسه صبرش لبریز شده بود و خیلی حوصله این اعتراض‌ها را نداشت.

پس مهدوی بلافاصله دستش را در جیب کرد و یک کارت زرد به امید عالیشاه نشان داد تا حساب کار دست بقیه هم بیاید ولی حامد لک که هفته پیش گفته بود به خاطر جلوگیری از دریافت اخطار به داور اعتراض نکرده، آتشی تندتر از این داشت که آرام بنشیند. یک تنه وارد ماجرا شد و اعتراض زبانی اش را به شکلی مطرح کرد که باعث خشم داور بازی شد؛ تا حدی که مهدوی می‌خواست با او برخورد فیزیکی کند!

در همان لحظات بود که سعید آقایی خود را به محل رساند و از برخورد فیزیکی مهدوی با لک جلوگیری کرد. شاید اگر او این کار را انجام نمی‌داد، یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های تاریخ لیگ برتر خلق می‌شد. اما به هر حال این داور خشمگین از قدرت قانونی اش استفاده و با یک کارت زرد، حامد لک را جریمه کرد.

گلر پرسپولیس که در این صحنه به کمک داور اشاره می‌کرد و می‌گفت که او پنالتی تشخیص نداده است.

نکته جالب اینکه پس از این اخطار، بسیاری از کانالها و حتی وبسایت‌ها از محرومیت حامد لک گلر اول سرخپوشان خبر دادند که این خبر باتوجه به خروج رادوشویچ از ایران، نگرانی ویژه‌ای را در بین طرفداران این تیم به وجود آورد. این در حالی است که این اولین کارت زرد حامد لک گلر سرخپوشان بود و او تا محرومیت سه اخطار دیگر فاصله دارد.

لب خط نیز اعضای کادرفنی پرسپولیس اعتراض تندی را به داور انجام دادند که سرانجام آن یک اخطار برای حمید مطهری مربی پرسپولیس بود؛ یحیی هم که پس از بازی آن صحبتهای تند را مطرح کرد، خوش شانس بود که کارت زرد نگرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p95v6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چیپ های دردسرساز به لک!