تاریخ انتشار: 1400/09/25 12:40
کد خبر: 28578

بزرگ:منصوریان زیر فشار هوایم را داشت

شروین بزرگ یک برد خانگی را به صنعت نفت آبادان هدیه کرد تا هم‌تیمی‌هایش از زیر فشار خارج شوند.
بزرگ:منصوریان زیر فشار هوایم را داشت

صنعت نفت آبادان با گل شروین بزرگ به سه امتیاز در برابر پدیده دست پیدا کرد وی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بازی های قبلی پدیده را دیده بودیم و تیم خیلی خوبی بر خلاف نتیجه هایی که گرفتند هستند. در بازی با گل گهر  جلو بودند و یک تک به تک خراب کردند و می‌توانستند پیروز شوند. در بازی با ذوب‌آهن هم در دقایق آخر گل خوردند و از این طرف ما چون در آبادان نبرده بودیم تحت فشار بودیم و لطف خدا بود که پیروز شدیم‌.

وی در مورد گل سه امتیازی  که به ثمر رساند ادامه داد: زحمات همه بچه‌ها بود و خدا خواست که من گل بزنم.

بزرگ در مورد صحبت علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه  از برد صنعت نفت به خصوص اینکه شروین گل زده خوشحال شده گفت: آقای منصوریان به من لطف دارد و متقابلا من هم احترام زیادی برایش قائل هستم و شاید این حرف را به این خاطر که دیده چقدر من تحت فشار هستم زده زیرا بعضی ها انتقادات نابجا می کنند.

او در مورد صحبت علیرضا منصوریان که از عملکرد فنی تیمش در پی انتقاد یک خبرنگار دفاع کرده توضیح داد: به نظر من آن خبرنگار اگر بازی را می دید این حرف را نمی زد.در جریان بازی مالکیت توپ دست ما بود و سوار بر بازی بودیم حداقل بعد از این بازی نباید این حرف را می زد. در بازی‌های قبل با تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند بازی داشتیم و عملکردمان هم بد نبود. همه ما تحت فشار بودیم و دوست داشتیم اولین بردمان را در خانه رقم بزنیم وگرنه خیلی خوب بودیم و نمی دانم چرا این حرف را زدند.

مدافع صنعت نفت در خصوص قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: گل ما که به درستی آفساید اعلام شد. در صحنه ای که حسین ساکی هم سرنگون شد بعضی از کارشناسان گفتند پنالتی است و بعضی ها گفتند نیست به نظر من هم می توانست پنالتی بگیرد ولی باز هم بهتر است کارشناسان نظر بدهند

بزرگ در پایان در مورد رقابت‌ جام حذفی و دیدار با شمش آذر عنوان کرد: اگر قسمت باشد و زورمان برسد امیدوار هستم بالا برویم و باید ببینیم خدا چه می خواهد؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beyv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار باورنکردنی از شماره 7 سابق استقلال