تاریخ انتشار: 1400/09/25 13:15
کد خبر: 28573

باشگاه ذوب‌آهن: یک نفر از آسمان بازی‌ها را نظاره کند

باشگاه ذوب آهن در اعتراض به داوری بازی این تیم با هوادار بیانیه‌ای صادر کرد.
باشگاه ذوب‌آهن: یک نفر از آسمان بازی‌ها را نظاره کند

طبق اعلام روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، این باشگاه در اعتراض به داوری دیدار مقابل هوادار بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

"پیشنهاد فصل قبل را تکرار می‌کنیم. داوران هر مسابقه را دو برابر کنید یک نفر هم از آسمان بازی‌ها را نظاره کند. به شهادت تمامی کارشناسان هیچ تیمی در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور مانند ذوب آهن از اشتباهات قضاوت در فوتبال صدمه ندیده و تاکنون نیز چاره‌ای جز پناه بردن به آغوش همان مادر یعنی متولی فوتبال نداشته است. امروز درمانده از به جایی نرسیدن فریاد‌های پی درپی، گویی چاره‌ای به جز دل کندن از مهر مادری ندارد!

در دیدار اخیر تیم ذوب آهن باردیگر صحنه‌ای منجربه گل شد که جای هیچ توجیهی باقی نمی‌گذارد که چرا نتایج به این روش، به گونه‌ای دیگر تغییر می‌کند؟ چرا هنوز سیستم ارتباطی داوران وجود ندارد؟ چرا هیچکس خود را درجایگاهی نمی‌بیند که به باشگاه‌ها پاسخگو باشد؟

آیا بهتر نیست به جای برخورد قهری با باشگاهها، با استفاده از کارشناسان مجرب و کمک باشگاه‌ها این مشکلات را برطرف نمود؟ آیا مشکل در آموزش داوران است یا در نداشتن ابزار یا توانایی؟‌ای کاش روزی قضاوت در فوتبال به درجه‌ای از دقت و توجه برسد که دیگر هیچ سوتی و هیچ تصمیمی منجر به نابودی زحمات و تلاش پرسنل باشگاه‌ها و دلسردی هزاران هوادار مشتاق که فوتبال تنها روزنه امید زندگیشان است نشود. با این روش باشگاه‌ها را نابود می‌کنید. لازم است یک نفر پاسخگو باشد. "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bevz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه باشگاه ذوب آهن در آستانه هفته دوم لیگ برتر