تاریخ انتشار: 1400/09/25 14:47
کد خبر: 28569

جنگ 5 تیم با فاصله یک امتیاز؛ مدعی، پولدار و پدیده

بین تیم اول و پنجم لیگ برتر، فقط یک امتیاز فاصله است و هر اتفاقی، می‌تواند سرنوشت مدعیان را عوض کند.
جنگ 5 تیم با فاصله یک امتیاز؛ مدعی، پولدار و پدیده

پیروزی پرسپولیس و شکست گل‌گهر در هفته دهم لیگ برتر، معادلات صدرجدول را تغییر داد. استقلال به لطف پیروزی مقابل سپاهان و نتایج سایر مسابقات، به صدرجدول رسید و سپاهان، تا رده پنجم پایین رفت. در حال حاضر، استقلال و آلومینیوم تیم‌های 20 امتیازی لیگ هستند و سه تیم دیگر یعنی گل‌گهر، سپاهان و پرسپولیس با امتیازات مشترک 19 در جدول قرار دارند.

معادلات 5 تیم بالای جدول لیگ برتر، در هفته آینده می‌تواند کاملا تغییر کند. علاوه بر آن‌ها، مس رفسنجان هم با 18  امتیاز و فاصله‌ای کوتاه با سایر مدعیان در رده ششم قرار دارد. هفته آینده، بازی حساس و سرنوشت‌سازی بین تیم‌های دوم و سوم جدول برگزار خواهد شد. در این مسابقه، آلومینیوم میزبان گل‌گهر قلعه‌نویی خواهد بود. استقلال، در مشهد روبروی پدیده قرار می‌گیرد و پرسپولیس در تهران میزبان ذوب آهن است. سپاهان هم در اصفهان، با پیکان بازی دارد. بازی مستقیم دو تیم بالانشین، فرصتی برای سایر مدعیان خواهد بود تا در جدول از بقیه فاصله بگیرند.

پرسپولیس، استقلال و سپاهان، مدعیان سنتی لیگ محسوب می‌شوند. تا اینجای لیگ بیست و یکم، گل‌گهر و آلومینیوم هم توانسته‌اند در نقش غافلگیری‌های بزرگ لیگ عمل کنند. آلومینیوم در صدرجدول امتیازات، تفاضل و حتی گل‌های زده و خورده برابری با استقلال دارد. گل‌گهر هم اندازه پرسپولیس امتیاز گرفته و با تفاضل بهتر، بالاتر از آن‌ها ایستاده است. در فشرده‌ترین جدول لیگ ایران، از دست دادن هر امتیاز می‌تواند جایگاه تیم‌ها در جدول را چند رده جابجا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xoqap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ذوب‌آهن برد تا منصوریان ماندنی شود