تاریخ انتشار: 1400/09/27 22:20
از بازیکنان بزرگ تیمم ممنونم
کد خبر: 28466

منصوریان: مثل دوستان اهل خیلی از کارها نیستم

سرمربی صنعت نفت آبادان باز هم نسبت به بی پولی تیمش واکنش نشان داد.
منصوریان: مثل دوستان اهل خیلی از کارها نیستم

علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار با شمس آذر قزوین باز هم از بی پولی تیمش صحبت کرد. این مربی یک‌ تنه تا به اینجا تمامی حواشی تیمش را‌ جمع کرده و‌ از ورود صنعت نفت به حاشیه‌ها گوناگون‌ ناشی از بی پولی ممانعت کرده است. وی صحبت خود را اینگونه آغاز کرد: تا جایی که اطلاع پیدا کردیم هنوز تیم حریف ما نتوانسته است که سوار هواپیما شود، اما با فرض اینکه این تیم امشب برسد، بسیار بازی سختی است. دو، سه بازی از تیم شمس آذر قزوین آنالیز کردیم، اما کلاً بازی با تیم های لیگ یکی با توجه به اینکه آنها به دنبال عرض اندام مقابل تیم‌های لیگ برتری هستند، بسیار سخت خواهد بود. سال گذشته صنعت نفت آبادان با یک غفلت مقابل خیبر خرم آباد از مسابقات حذف شد. با تمام ترکیب اصلی و با تمام قوا به میدان خواهیم رفت و بازی در جام حذفی خیلی برای ما مهم است، چرا که پیش درآمدی خیلی خوب برای بازی بسیار مهم مقابل ما فولاد خوزستان خواهد بود. کم کم به هارمونی ایده آل خود می رسیم و انشاالله به فرم ایده آل خود می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: تنها دغدغه ما این است که هفته دهم لیگ برتر تمام شده است و جام حذفی نیز آغاز شد، اما در مشکلات بی‌پولی به سر می‌بریم و رسما اعلام می‌کنیم مثل خیلی از دوستان اهل اعتصاب و قطع کردن تمرین نیستیم، چرا که قول دادم شان مردم و فوتبال آبادان حفظ شود. هر مسئولی که احساس می‌کند امکان کمک به شهر خود را دارد، کت خود را در بیاورد و با یا علی وارد میدان شود.

منصوریان خاطرنشان کرد: هر چند قول‌هایی از رئیس پالایش و پخش و معاون ایشان گرفتیم، اما باید تا تغییر بحثی که در حوزه قهرمانی و آماتور مصوب شده است، صبر کنیم و این یک مقدار زمان می‌برد. از سردار محمد، برادر، دوست و مسئول کل منطقه آزاد کشور که لطف داشتند و امروز در اردوی ما حاضر شدند، خواهش می‌کنم از طریق منطقه آزاد به ما کمک شود یا با توجه به روشی که هفته پیش می‌خواستم، از طریق استاندار پیش ببریم و قرض و دیونی برای پخش و پالایش آبادان در نظر بگیرند تا در اولین فرصتی که پول به دست می‌آید این بدهکاری را بدهیم.

وی با تقدیر از بازیکنان خود عنوان کرد: از بازیکنان بزرگتر تیم نهایت تشکر را می‌کنم. تیم را مثل یک خانواده بغل کردیم و تمام وقت خود را 24 ساعت برای آنالیز تیم‌ها و تمرینات می‌گذاریم. فقط یک کمک و یا علی احتیاج داریم و به من نمی‌خواهد کمک کنید و به مردم و لبخند مردم آبادان کمک کنید و دست همه هموطنان عزیز آبادانی را می‌بوسم و امیدوارم پله‌های ترقی را طی کنیم تا از شرمندگی مردم در بیاییم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص شناخت از شمس آذر قزوین گفت: یک بازی با سایپا و یک بازی با ماشین سازی کردند که هر دو بازی داریم. شناخت کلی نیز با توجه به دوستان‌مان در استان قزوین داریم. این تیم شاکله‌ای از استقلال خوزستان بعد از قهرمانی است و نزدیک 8، 9 فوتبالیست خوزستانی در این تیم است. تقریباً شناخت کافی داریم، اما نه به اندازه شناخت از تیم‌های لیگ برتری و سعی کردیم بچه‌ها را از اهمیت مسابقه و اتفاقات سال گذشته در جلسه فنی آگاه کنیم. در 4، 5 سال گذشته یک بار یک شانس بود که می‌توانست صنعت نفت به فینال راه پیدا کند، چرا که از ان طرف نیز خونه به خونه صعود کرده بود و می‌توانست یک اتفاق بزرگ بیفتد. جام حذفی را جدی می‌گیریم و هر جامی را که شرکت کنم، جدی می‌گیرم. مثل خیلی تیم‌ها نیستیم که به جام حذفی نگاهی نداشته باشیم و با تمام قوا برای بازی فردا آماده هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbawb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی ؛ ترکیب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اعلام شد