تاریخ انتشار: 1400/09/28 19:50
کد خبر: 28429

تساوی استقلال مقابل نود ارومیه در نیمه نخست

دیدار استقلال و نود ارومیه در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تساوی استقلال مقابل نود ارومیه در نیمه نخست

از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه  آزادی میزبان نود ارومیه بود که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۱۰، روی خروج اشتباه و دفع توپ ناقص دروازه بان تیم نود، متین کریم زاده صاحب موقیت شوت‌زنی شد که ضربه او توسط بازیکنان حریف دفع شد. ضربه کرنر هم خطرناک بود و با اصابت به بازیکن نود، به دیرک دروازه تیمشان برخورد کرد.

در دقیقه ۱۹، متین کریم زاده در نقش پاسور ظاهر شد ولی ارسال خوب اما سریع او با ضربه سر ناقص سبحان خاقانی همراه بود و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ عارف آقاسی می‌توانست با ضربه سر دروازه تیم نود را باز کن کند توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶، شوت سر ضرب عارف آقاسی از مقابل محوطه جریمه با فاصله اندک از کنار دیکر افقی دروازه به بیرون رفت. امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۴۵ به سمت دروازه نود شوت زد که مدافع حریف این توپ را به کرنر فرستاد.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری، متین کریم‌زاده و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب نود ارومیه: رضا منصوری، وحید صدری، محسن سلیمانی، رضا احمدی، هادی آقازاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، محمد رستمی زاده، اکبرصفرزاده، سجاد طجرلو، آرمین مصطفوی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axypg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب استقلال مقابل نود ارومیه مشخص شد