تاریخ انتشار: 1400/10/03 02:11
کد خبر: 28211

نفوذ اسکوید گیم در میان استقلالی‌ها (عکس)

سیاوش یزدانی و ارسلان مطهری دو مهره کلیدی و تأثیرگذار تیم فرهاد مجیدی برای دیدار برابر پدیده به شمار می روند.
 نفوذ اسکوید گیم در میان استقلالی‌ها (عکس)

غیبت محمد دانشگر در دیدار برابر پدیده، انتخاب های فرهاد مجیدی را برای چینش ترکیب خط دفاعی تیمش محدود کرده است هر چند که اگر این اتفاق نیز رخ نمی داد، حضور سیاوش یزدانی در ترکیب اصلی آبی پوشان قطعی بود چرا که او تنها بازیکن این تیم است که در تمامی دیدارهای تیمش به میدان رفته است.

لیگ بیست و یکم برای این مدافع ملی پوش به بهترین شکل ممکن پیش می رود. حضور ثابت در تمامی بازی های استقلال و ثبت آمار تنها 2 گل خورده و رکورد بهترین خط دفاعی لیگ به همراه آلومینیوم باعث شده است تا خیلی ها این بازیکن را شایسته حضور در ترکیب تیم ملی بداند و این درخشش ها ممکن است نظر اسکوچیچ را هم در بازی های ملی بعدی تغییر دهد.

01676718هر چقدر که خط دفاعی استقلال در لیگ امسال فوق العاده کار کرده، اما خط حمله آبی ها کم فروغ بوده اما در این میان ارسلان مطهری با وجود دقایق کمی که اغلب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته، برای تیمش مثمر ثمر واقع شده و تاکنون نیز 2 گل به ثمر رسانده است هر چند که جمع دقایق حضور او در ترکیب استقلال به 350 دقیقه هم نمی رسد.

با این حال، روی کاغذ شانس استقلال برای پیروزی برابر پدیده بالاست و بازیکنان این تیم از جمله بازیکنان خط حمله انگیزه زیادی برای گلزنی دارند و ارسلان مطهری یکی از کسانی است که امید زیادی دارد بتواند آمار گلزنی هایش را در لیگ امسال افزایش دهد.

روز گذشته و هنگام اعزام کاروان استقلال به مشهد، بازیکنان این تیم در بخش CIP فرودگاه مهرآباد در انتظار زمان پرواز بودند که توسط دوربین عکاس این باشگاه شکار شدند و نکته جالب در این میان، استفاده سیاوش یزدانی و ارسلان مطهری دو بازیکن استقلال از کلاه سریال معروف و کره ای بازی مرکب یا اسکوید گیم بود.

01676719

روی کلاه این دو بازیکن، شماره های معروف نخستین و آخرین بازیکن حاضر در این سریال نقش بسته بود که توجه سایر هم تیمی هایشان را نیز جلب کرد. پیش از این نیز نخودکار بازیکن فولاد با گرمکن سبز رنگ معروف این سریال در استادیوم فولاد آره نا حاضر شده بود.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko6d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مجیدی: نام بازیکنان فرقی ندارد، از هر کدام که آماده باشند استفاده می‌کنیم/ کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم

جدالِ غریبه‌های برد و باخت در مشهد!
زنگ تفریح یا ایستادگیِ جانانه؛