تاریخ انتشار: 1400/10/03 12:04
کد خبر: 28206

تارتار حریف مورد علاقه پرسپولیس

عصر جمعه پرسپولیس باید از ذوب‌آهن میزبانی کند. این آخرین بازی پرسپولیس در تهران بعد از حضور چندین هفته‌ای در خانه است و بعد از این، فینال با سپاهان فرا خواهد رسید.
تارتار حریف مورد علاقه پرسپولیس
پرسپولیس بعد از برد مقابل پیکان و صعود بی‌دردسر در جام حذفی از نظر روانی شرایط خوبی دارد ضمن اینکه با توجه به رو آمدن ذخیره‌ها و بیشتر شدن رقابت برای فیکس بازی کردن در برخی پست‌ها شرایط فنی بهتری نسبت به دو هفته قبل دارد.
پرسپولیس بعد از اعلام حکم کمیته انضباطی سه امتیاز از صدر عقب افتاد و حالا باید ذوب‌آهن را در خانه قربانی کند. این برد می‌تواند پرسپولیس را صاحب 22 امتیاز از یازده بازی کند و دوباره تیم یحیی به میانگین دو امتیاز از هر بازی برسد. اتفاقاً تیم‌های مهدی تارتار حریفان مورد علاقه یحیی و تیمش بوده‌اند و سرخ‌ها مقابل این مربی در تیم‌های قبلی‌اش موفق بوده‌اند.
ذوب‌آهن با وجود برد اخیرش در جام حذفی مقابل رایکا بابل شرایط خوبی در لیگ ندارد. آنها در 5 بازی اخیرشان یک در میان باخته و مساوی کرده‌اند که سه تا از این بازی‌ها با شکست همراه بوده و آخرین بردشان مقابل پدیده به هفته پنجم لیگ برتر برمی‌گردد.
پیش‌بینی می‌شود پرسپولیس در این مسابقه با ترکیبی شبیه دیدار با پیکان به میدان بیاید هر چند اگر مهدی ترابی به این بازی نرسد حداقل یک تغییر نسبت به آن بازی خواهد داشت.
به احتمال زیاد عالیشاه و امیری در جناحین خط میانی بازی خواهند کرد و شریفی در ترکیب می‌ماند تا کنار سرلک بازی کند. زوج میانه دفاع هم احتمالاً همان سیدجلال – نعمتی است اما در دفاع چپ شاید شجاعی جایگزین آقایی شود. در خط حمله هم تغییری ایجاد نخواهد شد چرا که پاکدل مصدوم است ضمن اینکه عیسی و عبدی روی فرم هستند. در عین حال اگر پرسپولیس بتواند تا امروز‌ آی‌تی‌سی منوچهر صفروف را دریافت کند و این بازیکن کارت بازی بگیرد بعید نیست این تاجیک جای شیری در پست مدافع راست به میدان برود.
 
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be7l5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش دو ستاره برای گرفتن جای هافبک جوان پرسپولیس