تاریخ انتشار: 1400/10/03 17:33
کد خبر: 28182

آلومینیوم و گل‌گهر با تساوی در نیمه نخست به رختکن رفتند

دو تیم آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان با تساوی بدون گل در نیمه نخست به رختکن رفتند.
آلومینیوم و گل‌گهر با تساوی در نیمه نخست به رختکن رفتند

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک امروز جمعه سوم دی‌ماه از ساعت 15 در دیداری حساس از هفته یازدهم به رقابت با تیم گل‌گهر سیرجان روبه‌رو شد که اراکی‌ها این دیدار را در ورزشگاه امام خمینی(ره) میزبان گل‌گهر هستند.

آلومینیوم اراک این دیدار را با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و محمدامین اسدی و به سرمربیگری رسول خطیبی آغاز کرد.

در سوی دیگر میدان، "امیر قلعه‌نویی" سرمربی گل گهر این تیم را با ترکیب محسن فروزان، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، محمد آقاجانپور، محمدرضا خانزاده، مهران گلزاری، سعید صادقی، مهدی تیکدری، نوید عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی به میدان فرستاده است.

مسابقه دو تیم آلومینیوم و گل گهر را «بیژن حیدری» با دو کمک خود «علیرضا ایلدروم» و «فرهاد فرهاد پور» سوت خواهد زد، همچنین «سعاد وفاپیشه» داور چهارم و «محسن قهرمانی» ناظر داوری این دیدار هستند.

این درحالیست که همانطور که در سایر بازی‌ها رقبای آلومینیوم در اراک زمین‌گیر شدند در این بازی نیز گل‌گهر سیرجان در نیمه نخت اسیر حملات سنگین آلومینیوم شد و در طول بازی نماینده استان مرکزی با حملات شدید میزبان خود را تحت فشار قرار داد.

آلومینیوم در اواسط نیمه نخست با حملات پرشمار تلاش داشت تا از روی نقطه کرنر، از روی ضدحملات و بازی سازی‌های بسیار تلاش کرد تا بتواند دروازه حریف خود را باز کند که با واکنش دروازه‌بان و عملکرد خط دفاعی گل گهر موفق به این امر نشد.

هرچند گل گهر هم تلاش کرد با بازی سازی و حرکت رو به جلو قدری از فشار حملات تیم آلومینیوم بکاهد و حتی چند موقعیت برروی دروازه حریف اراکی خود ایجاد کرد که در نهایت راهی به دروازه آلومینیوم نداشت.

در دقایق پایانی خطای بازیکن آلومینیوم برروی بازیکن حریف و برخوردی که در ادامه صحنه بین دروازه بان گل گهر و بازیکن آلومینیوم اتفاق افتاد باعث شد برای مداوای دو بازیکن دوتیم بازی دقایقی متوقف شود.

در نیمه نخست "محمد علی‌نژاد" بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه گل گهر سرنگون شد که به اعتقاد داور تمارض برای گرفتن پنالتی توسط بازیکن آلومینیوم بود و با کارت زرد داور نیز این بازیکن جریمه شد.

در نهایت پس از 45 دقیقه رقابت و با 2 دقیقه وقت اضافه که از سوی داور چهارم بازی اعلام شد دو تیم موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشده و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jeyop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت دو بازیکن اصلی گل‌‌‌گهر مقابل آلومینیوم اراک