تاریخ انتشار: 1400/10/04 17:51
کد خبر: 28115

بهاروند: قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده است

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: قرارداد اسکوچیچ در زمان سرپرستی بنده در فدراسیون فوتبال به صورت ریالی امضا شده و این قرارداد تغییری نداشته است.
بهاروند: قرارداد اسکوچیچ ریالی بسته شده است

چند روز پیش صفی الله فغانپور معاون حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال اعلام کرد: قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از تنظیم و در زمان ترجمه از ریال به دلار تبدیل شده است.

حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ که پیش از این سرپرست فدراسیون فوتبال بوده است، امروز شنبه در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: زمانی که بنده سرپرست فدراسیون فوتبال بودم پس از پیشنهاد اینجانب و با تایید کمیته فنی و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، آقای دراگان اسکوچیچ را برای هدایت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتخاب کردیم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور قرارداد سرمربی تیم ملی را به صورت ریالی تعیین کردیم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شد.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال افزود: برخلاف شایعه سازی برخی افراد این قرارداد هیچ گونه تغییری نداشته و مبلغ قرارداد اسکوچیچ به ریال است. متن قرارداد همان متن تایید شده توسط تیم حقوقی است که به امضای سرمربی تیم ملی هم رسیده، اصل قرارداد در فدراسیون فوتبال موجود و در حال اجراست. این قرارداد به دستگاه‌های نظارتی نیز ارسال گردیده لذا این موضوع به ارکان محترم قضایی فدراسیون فوتبال جهت بررسی و اقدام قانونی ارسال نموده‌ایم. بهتر است افرادی که مدعی تغییر در قرارداد ریالی به دلار اسکوچیچ هستند این نسخه را منتشر کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz8gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند:مهدی قطعا دوست دارد به تیم ملی بیاید