تاریخ انتشار: 1400/10/05 01:04
کد خبر: 28095

رفتار خاص مجیدی با ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال

سرمربی استقلال برای حفظ روحیه بازیکنانش دست به هر کاری می زند.


رفتار خاص مجیدی با ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال

امین قاسمی‌ نژاد بازیکن جنجالی که فصل قبل در تیم شهرخودرو مشهد توپ می‌زد در ابتدای فصل جاری لیگ برتر تحت عنوان پر سر و صداترین نقل و انتقال لیگ برتری و در حالی که گفته می‌شد قرار است به تیم پرسپولیس بپیوندد به استقلال آمد تا فرزاد مجیدی برادر سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای مهم که حالت کری خوانی برای رقیب همشهری تیم استقلال را داشت اعلام کند آبی‌ها دربی نقل و انتقالات را برده اند.

اما این بازیکن پس از پیوستن به استقلال با عملکرد ضعیفی در این تیم ظاهر شد و تنها در هفت مسابقه به مدت ۲۰۶ دقیقه به میدان رفت. قاسمی‌ نژاد فقط در دو دیدار مقابل فجرسپاسی و نساجی مازندران از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفته و در همان دو دیدار نیز به ترتیب در دقایق ۶۱ و ۷۴ تعویض شده است. قاسمی‌نژاد در دیدار جام حذفی مقابل نود ارومیه نیز توانست یک بازی کامل را برای استقلال به پایان برساند.

همین مسایل باعث شد تا خبرنگاران در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل تیم قبلی قاسمی‌ نژاد از فرهاد مجیدی درباره او سوال کنند که البته سرمربی استقلال به دفاع از خرید جنجالی تیمش پرداخت و در خصوص عملکرد امین قاسمی‌ نژاد و دلایل افت او گفت: «امین بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است اما ما تمریناتی انجام می‌دهیم و با توجه به آمادگی شان از بازیکنان استفاده می‌کنیم و به موقع نیز از او استفاده خواهیم کرد».

یکی دیگر از بازیکنان مورد بحث هفته‌های اخیر استقلال آرش رضاوند است. بازیکنی که فصل گذشته در ۲۲ بازی استقلال برای این تیم به میدان رفت و اثرگذاری نسبتا خوبی هم در روند نتیجه گیری تیمش داشت. اما او در سال جدید گرچه در خیلی از مسابقات به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب اصلی حضور داشت اما عملکرد ضعیفش باعث شده تا انتقادات زیادی در فضای مجازی به ویژه از سوی هواداران استقلال نسبت به وی مطرح شود.

سرمربی استقلال در همین ارتباط و درباره انتقاد از این بازیکن در فضای مجازی نیز گفت: «اصلا به فضای مجازی کاری ندارم. اگر بازیکنی آماده باشد از آن استفاده می‌کنم. ما تمرینات تیم را به دقت زیر نظر داریم و کادر فنی بهترین تصمیم گیرنده در مورد بازی کردن بازیکنان است. به این مسائل حاشیه‌ای هم توجهی نداریم».

به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی اگر هم قصد کنار گذاشتن یکی از این دو بازیکن یا هر دوی آنها را در نیم فصل داشته باشد فعلاً با در نظر گرفتن هفته‌های باقی‌مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، قصد ندارد روحیه بازیکنانش را از بین ببرد.

با توجه به دیدارهای باقیمانده استقلال مقابل تیم‌هایی مانند آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان، مس رفسنجان و هوادار، فرهاد مجیدی با توجه به احتمال محرومیت و مصدومیت بازیکنان تیمش ریسک نمی‌کند تا شرایط روحی بازیکنانی که گفته می‌شود در لیست خروجی قرار گرفته اند را پایین بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkqya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیاست جالب فرهاد در خصوص ۲ بازیکن / نقل و انتقالات آبی ها خبرساز می شود؟