تاریخ انتشار: 1400/10/05 14:51
کد خبر: 28072

یک پاس گل و یک حسرت؛ جای خالی در پرسپولیس

کنعانی‌زادگان در ثانیه‌های پایانی با یک پاس خوب از خط دفاعی پایه‌گذار گل برتری تیم خود شد، تا هر چه بیشتر جای خالی‌اش درترکیب پرسپولیس حس شود.
یک پاس گل و یک حسرت؛ جای خالی در پرسپولیس

الاهلی قطر در دقیقه (7+90) با یک گل موفق شد السیلیه را شکست داده و یک برد ارزشمند به دست بیاورد. نکته این بازی برای طرفداران پرسپولیس اما یک پاس گل بود. پاس گلی که محمدحسین کنعانی‌زادگان ارسال کرد و یک حسرت بزرگ را برای پرسپولیسی‌ها زنده کرد. در روزی که الاهلی با این پاس گل پیروز شد، پرسپولیس هم توانست که ذوب‌آهن را با 2 گل شکست دهد اما حتی این برد هم مانع از این نشد که کیفیت پایین‌تر پرسپولیس نسبت به فصول گذشته به چشم نیاید.

بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس این فصل در خط دفاع است. جایی که با غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده خبر از مدافع بازی‌ساز در عقب زمین نیست. این نقطه قوتی است که برخلاف پرسپولیس حریف این تیم یعنی استقلال به خوبی از آن برخوردار است. محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در این فصل با پاس‌های بلندشان از خط دفاع بارها به کمک استقلال آمدند. برای مثال در بازی با پدیده گل اول استقلال روی پاس خیلی خوب سیاوش یزدانی از خط دفاع آغاز شد. پرسپولیس این فصل اما از داشتن چنین فاکتوری بی‌بهره است. یحیی گل‌محمدی تلاش زیادی کرده که با حضور علی نعمتی تا حدودی این نقطه ضعف را برطرف کند اما تا این‌جای کار چندان موفق نبوده است. 

کنعانی‌زادگان در بازی با السیسیلیه اما با یک پاس هوشمندانه از خط دفاع، بازیکن هم‌تیمی خود را صاحب توپ کرد و یک گل ارزشمند برای تیمش ساخت. آخرین پاس این مدلی که از او در فوتبال ایران دیده شد، بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه بود. او در آن بازی با یک پاس توپ را به وحید امیری رساند تا با پاسی سریع پشت مدافعان سوریه سردار آزمون را صاحب موقعیت کند و گل ایران به ثمربرسد. 

در روزهایی که همه از نبودن و غیبت بازیکنانی مانند احمد نوراللهی و شهریار مغانلو صحبت می‌کنند، شاید جدایی کنعانی‌زادگان ضرر بیشتری را به تیم یحیی گل‌محمدی تحمیل کرده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rq69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنعانی‌زادگان جدایی خود از پرسپولیس را تأیید کرد