تاریخ انتشار: 1400/10/05 16:20
کد خبر: 28071

اشتباهی که دیگر تکرار نشد/ترابی باید پنالتی‌ بزند

یحیی گل‌محمدی اشتباه خود در لیگ قهرمانان آسیا را تکرار نکرد و دست به پنالتی‌زن اول پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن نزد.
اشتباهی که دیگر تکرار نشد/ترابی باید پنالتی‌ بزند

پرسپولیس در حالی مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید که گل دوم این تیم از روی نقطه پنالتی زده شد. عیسی آل‌کثیر همانند بازی مقابل مس رفسنجان برای پرسپولیس پنالتی گرفت و مانند آن بازی هم بعد از گرفتن پنالتی اصرار داشت، خودش ضربه را بزند.

یحیی گل‌محمدی یک‌بار فصل گذشته دست به تغییر پنالتی‌زن اول خود در جریان بازی گرفت و محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی که پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک از گوا هند جلو بود و گل اول را هم ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود، در دقایق پایانی نیمه اول پشت توپ ایستاد. کنعانی‌زادگان که در ضربات پنالتی بازی با النصر در نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بود برای پرسپولیس گل بزند، این‌بار شوتی محکم را به سمت دروازه گوا فرستاد و توپ بعد از برخورد به پای دروازه‌بان حریف به بیرون رفت. بعد از بازی حسابی از یحیی گل‌محمدی بابت تصمیمش در تغییر پنالتی‌زن پرسپولیس انتقاد شد. در آن بازی پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم هم گلی به ثمر نرساندند تا با استرس یک نیمه را پشت سر بگذارند.

دو شب پیش اما یحیی، اشتباه خود در لیگ قهرمانان آسیا را تکرار نکرد و با وجود اصرار زیاد آل‌کثیر، برای دومین بازی اجازه نداد تا او پنالتی بزند و مهدی ترابی هم برای هشتمین‌بار در لیگ برتر، پنالتی خود برای پرسپولیس را گل کرد. ترابی بعد از زنده‌یاد علی انصاریان که 11 بار در لیگ برتر برای پرسپولیس پنالتی گل زده، بهترین پنالتی‌زن این تیم درتاریخ لیگ برتر است.

آل‌کثیر در حالی در دو بازی پیاپی توقع داشت پنالتی‌ای که گرفته است را خودش بزند که یکی از مهم‌ترین پنالتی‌هایی که باید برای پرسپولیس گل می‌کرد را از دست داد؛ او بعد از تساوی استقلال و پرسپولیس در جریان بازی، پنالتی‌اش را در ضربات پنالتی جام حذفی به بیرون زد تا در نهایت پرسپولیس با از دست دادن پنالتی توسط مهدی عبدی با شکست در ضربات پنالتی مقابل رقیب سنتی خود، وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشته باشد.

در بازی مقابل ذوب‌آهن بعد از اینکه پنالتی ترابی گل شد، آل‌کثیر در یک تصمیم احساسی و غیر حرفه‌ای در شادی گل پرسپولیسی‌ها شرکت نکرد تا به نوعی اعتراض خود را به تصمیم گل‌محمدی اعلام کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkqwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک پاس گل و یک حسرت؛ جای خالی در پرسپولیس