تاریخ انتشار: 1400/10/05 22:32
کد خبر: 28060

عالیشاه در نقش همیشگی؛ رفیق روزهای سخت

امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس در روزهای دشوار است. بازیکنی که این فصل هم کلید موقعیت‌سازی گل‌محمدی محسوب می‌شود.
عالیشاه در نقش همیشگی؛ رفیق روزهای سخت

پرسپولیس در بازی با ذوب آهن، نمایشی قابل قبول نداشت اما در نهایت به پیروزی رسید. آن‌ها پیش از بازی مستقیم با سپاهان، هم امتیاز تیم محرم نویدکیا شده‌اند و آماده یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل هستند. روی معدود موقعیت‌های پرسپولیس مقابل ذوب آهن، رد پای یک بازیکن دیده می‌شد. بازیکنی که مثل همیشه، در روزهایی که پرسپولیس نیاز به درخشش او دارد، تبدیل به ستاره این تیم شده است. امید عالیشاه، همیشه زمانی که پرسپولیس بیشتر از همیشه تحت فشار است، بهترین بازی‌هایش را به نمایش می‌گذارد.

عالیشاه مقابل ذوب آهن، برای سومین بازی پیاپی عنوان بهترین بازیکن زمین از نمرات «متریکا» را به دست آورد. این بار، او نه گل زد و نه گل ساخت اما عملکرد خوبش در خط هافبک، باعث شد بیشترین نمره را بین همه بازیکنان بگیرد. عالیشاه علاوه بر دو باری که خودش دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد، سه بار برای هم‌تیمی‌هایش موقعیت گل ساخت. هفته پیش مقابل پیکان، پاس زیبای او سازنده گل دوم پرسپولیس شد و مقابل هوادار، علاوه بر پایه‌گذاری گل مساوی پرسپولیس آمار فوق العاده 7 پاس کلیدی در یک مسابقه را ثبت کرد.

فرم خوب عالیشاه در هفته‌های اخیر، کمک کرده پرسپولیس دو برد حساس مقابل پیکان و ذوب آهن به دست بیاورد. بازی با هوادار هم با همه حاشیه‌هایش، عالیشاه جلوی شکست پرسپولیس را گرفت. او در این فصل، با میانگین نمره 7.24، بهترین بازیکن پرسپولیس و دومین بازیکن لیگ برتر محسوب می‌شود. درخشش در روزهای سخت و حساس، تخصص عالیشاه در پرسپولیس است. لیگ بیستم او نیم فصل اول، بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود. هفته‌های پایانی نیم فصل، به ترکیب اصلی رسید و با کرنرهایش، پرسپولیس را صدرنشین کرد. نیم فصل دوم هم 5 پاس گل در بازی‌های حساس داد، که پرسپولیس را در کورس قهرمانی از سپاهان جلو انداخت.

لیگ هجدهم که پرسپولیس نیم فصل اول از نقل و انتقالات محروم بود، عالیشاه عملکردی مشابه داشت. او در یک نیم فصل، 6 گل برای پرسپولیس ساخت و پایه‌گذار بردهای اقتصادی سرخپوشان بود. همین بردها، کمک کرد پرسپولیس در پایان نیم فصل هم‌امتیاز دیگر صدرنشین‌های لیگ باشد. نیم فصل دوم اما، خریدهای جدید پرسپولیس عالیشاه را روی نیمکت فرستاد. حالا شرایط دشوار پرسپولیس، باعث شده این تیم دوباره برای برد بیشتر از همه ستاره‌هایش، به عالیشاه تکیه کند و او هم مثل همیشه، تیم محبوبش را ناامید نکرده است.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw7ar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه: حرف است دیگر کنتور که نمی‌اندازد!