تاریخ انتشار: 1400/10/07 16:11
در مسیرِ قهرمانی نیم‌فصل یا مدعی‌شدن؛
کد خبر: 27977

به‌وقتِ انتقام!

از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال میزبان فولاد خوزستان خواهند بود. دیداری که بنا بر دلایل متعددی، از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.
به‌وقتِ انتقام!

این جدال در شرایطی از ساعت ۱۷ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد که هر دو تیم با انگیزه‌های متفاوتی پای به این‌دیدار خواهند گذاشت.

 برای استقلالی‌ها این دیدار جنبه انتقامی خواهد داشت، چرا که درصورتِ کسبِ پیروزی در مقابل شاگردان جواد نکونام، انتقامِ فینالِ جام حذفی فصل گذشته را از فولادی‌ها خواهند گرفت، از طرفی تقابلِ نکونام و استقلال همیشه، حساسیت و جذابیت‌های بسیاری داشته و حالا در یکی دیگر از جدال‌های تمام استقلالی لیگ ۲۱، نکونام و مجیدی در دیداری مهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اما دیدارِ چهارشنبه شب، تقابل تیم‌های صدرنشینِ استقلال و فولادِ رده هفتمی خواهد بود. بدون‌شک یکی از حساسیت‌های دیگر این دیدار، شرایط جدولی دو تیم است، جایی که باتوجه به فشردگی جدول رده‌‌بندی رقابت‌های لیگ برتر، این بازی، تاثیر بسزایی در شرایط مدعیانِ قهرمانی لیگ ۲۱ در ادامه فصل خواهد داشت، جایی که با در نظر گرفتنِ تقابل پرسپولیس-سپاهان در همین هفته، پیروزی استقلال برابر فولاد می‌تواند راهِ این‌تیم را برای قهرمانی نیم‌فصل هموارتر کند، از طرفی اگر فولاد برنده تقابل بالای جدولی‌ها باشد، آن‌وقت حساسیتِ در بالای جدول بیشتر خواهد شد.

حال در نهایت باید دید، این دیدار حساس با چه نتیجه‌ای به اتمام خواهد رسید.

محمدرضا ولی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax6gk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت دیدار استقلال - فولاد تغییر کرد/ آغاز دیدار نساجی - آلومینیوم از ساعت ۱۴:۳۰