تاریخ انتشار: 1400/10/11 20:55
کد خبر: 27779

شوک به یحیی ؛ کاپیتان پرسپولیس دیدار با تراکتور را از دست داد

امید عالیشاه که در دیدار با سپاهان دچار مصدومیت شد، طبق گفته پزشکان پرسپولیس بازی بعدی تیمش برابر تراکتور را از دست داده است.
شوک به یحیی ؛ کاپیتان پرسپولیس دیدار با تراکتور را از دست داد

آیا امید عالیشاه می تواند تیمش را مقابل تراکتور همراهی کند؟

به گزارش پارس فوتبال، امید عالیشاه اواخر نیمه نخست بازی با سپاهان، به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و از میدان خارج شد.

بعد از آنکه او ام آر آی داد، گویا شرایط این بازیکن به شکلی است که او دیدار بعدی تیمش – بازی با تراکتور که دوشنبه برگزار خواهد شد – را از دست داده و نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

به گفته پزشک پرسپولیس، عالیشاه از ناحیه چهارسر ران آسیب دیده و باید دوران مصدومیت خود را طی کند تا شرایط حضور در تمرینات و مسابقات را پیدا کند.

عالیشاه که در بازی مقابل سپاهان در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشت، تا زمانی که در زمین بود نمایش خوبی داشت و حسابی خط دفاع سپاهان را آزار داد و حالا باید دید در نبود این بازیکن – که سابقه حضور در تراکتور را دارد – یحیی گل‌محمدی از کدام یک از نفراتش در این بازی استفاده خواهد کرد.

آیا وحید امیری جای عالیشاه بازی خواهد کرد یا سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد برای اولین بار به منوچهر صفروف بازی دهد و سیامک نعمتی را در خط میانی بازی دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9e6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت عالیشاه تمارض نبود/ امید سه هفته خانه نشین شد