تاریخ انتشار: 1400/10/12 16:25
کد خبر: 27745

عنایتی: شرایطمان در جدول شکننده است/ حضور شجاعی در نساجی روی ما فشار می‌آورد

سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید با وجود کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر، جایگاه این تیم در جدول شکننده است.
عنایتی: شرایطمان در جدول شکننده است/ حضور شجاعی در نساجی روی ما فشار می‌آورد

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: مطمئنم بازی بسیار بسیار سختی خواهد بود. مقابل تیمی بازی داریم که شخصیت بزرگی دارد. بازی‌های نساجی را از بدو شروع لیگ جاری دنبال کردیم. آن‌ها روند رو به رشدی را داشتند. فردا هم بازی سختی داریم. تمام کارهای روحی و ذهنی را انجام دادیم.

او با اشاره به فشردگی مسابقات گفت: به علت فشردگی مسابقات یک مقدار نتوانستیم کار تاکتیکی کنیم. مجبوریم بیشتر ریکاوری کنیم و از نظر ذهنی و با گفت‌وگو بازیکنان را آماده کنیم. شرایط جدول را می‌دانیم. چند هفته‌ای است نتایج خوبی داشته‌ایم اما می‌دانیم جدول شکننده است و باید تمام توان خودمان را برای این بازی بگذاریم. همه چیز برای یک بازی خوب آماده است. امیدوارم بینندگان یک دیدار خوب را تماشا کنند و بتوانیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. 

سرمربی هوادار در واکنش به حضور بازیکنان باتجربه در نساجی گفت: نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی و به بازیکنان گوشزد کریم. این تیم به لحاظ فنی و تجربی تیم خطرناکی است. حضور شجاعی در تیم نساجی، روی حریف فشار می‌آورد. می‌خواهیم از یک بازی خانگی نتیجه خوبی بگیریم. مطمئنا حریف کاملا قابل احترام است اما انگیزه ما خیلی بالاتر است و می‌خواهیم ثابت کنیم که نتایج ما با تلاش به دست آمده است و فردا این مسئله را در بازی خودمان نشان دهیم.

او درباره اینکه دیدار هوادار و نساجی، مصاف تیم‌های خانه به دوش است که نمی‌توانند در شهر و زمین خانگی خود به میدان بروند، اظهار کرد: شرایط سخت است. اصلا برای لیگ برتر فوتبالمان جالب نیست. برای کشوری که در صدر رده‌بندی آسیا است، خوب نیست که تیم‌ها زمین ندارند. امیدوارم همه تیم‌ها زمین خوبی داشته باشند. امیدوارم روزی برسد که به جز مسئله فنی به فکر مسائل دیگری نباشیم. شرایط سخت افزاری ما برای وجهه فوتبالمان مناسب نیست. صحبت‌هایی داشتیم که از نیم‌فصل در شهر تهران میزبانی کنیم. از دوستاننمان در استان البرز تشکر می‌کنیم و امیدوارم در نیم فصل در تهران میزبانی کنیم.

عنایتی در واکنش به اینکه اگر قرعه تیم در لیگ برتر بهتر بود، می‌توانست شرایط بهتری را در لیگ برتر داشته باشد، اظهار کرد: قرعه در سرنوشت تیم ها خیلی تاثیرگذار است. به خصوص برای تیم ما که از یک دسته پایین‌تر به لیگ برتر آمده بود. من فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه به تیم ما خورد. توانستیم در شش، هفت بازی که قرعه سختی داشتیم، فوتبال خوبی انجام دهیم. ضمن اینکه  اعتماد به نفس بازیکنان ما بالاتر آمد و در بازی‌های بعد بدون استرس بازی کردند. چه خوب بود که قرعه ما آسان‌تر می‌شد. به گذشته نگاه نمی‌کنیم و رو به جلو می‌رویم و تلاش می‌کنیم شرایطمان بهتر شود.

سرمربی تیم هوادار درباره شرایط دفاعی تیمش در این فصل گفت: ما ساختار دفاعی داریم. خط دفاعی ما مختص سه، چهار نفر نیست. ساختار دفاعی ما از خط حمله آغاز می‌شود. مطمئن باشید که خط حمله ما بهتر می‌شود. چند هفته‌ای بود که بازیکنان باتجربه خودمان را در خط حمله نداشتیم. ضمن اینکه در موقعیت‌سازی فوق‌العاده خوب بودیم. نمی‌خواهم از بدشانسی استفاده کنم اما شاید استرس داشتیم و روی زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم.

وی درباره انتخاب مدیریت جدید این باشگاه گفت: همه چیز عالی و خوب است. یک درک خوب بین من و مدیریت وجود دارد. من شناخت کامل را از دوستانم در مدیریت پیدا کردم. این موضوع می‌تواند کار ما را راحت‌تر کند. ان‌شاء‌الله با همدیگر کارهای بزرگی کنیم.

عنایتی در واکنش به اینکه تیم او سال گذشته هم در نیم فصل تعداد زیادی از بازیکنان را از دست داد اما دچار مشکل نشد، اظهار کرد: سال گذشته هم بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم اما تفکر من روی یک بازیکن نیست. اگر یک تیم 25 بازیکن داشته باشد، مطمئنا موفق می‌شود. در طول فصل اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش بینی نیست. به بازیکنان گفتیم که جزو بازیکنان اصلی هستند. الان هم فشردگی لیگ به شکلی است که مجبوریم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم. ما نه بازیکن ذخیره داریم و نه بازیکن ثابت. بازیکنان باید تمام توان خود را بگذارند تا در ترکیب اصلی تیم جایی را به دست بیاورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo7kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عنایتی: روند خوبمان نبایدپس از برد مقابل تراکتور قطع شود