تاریخ انتشار: 1400/10/12 20:06
کد خبر: 27732

در حسرت حساسیت سال‌های قبل/ پرسپولیس آماده در مقابل تراکتور کم فروغ

«جدال سرخ‌های تهرانی ‌و تبریزی می‌تواند مهم‌ترین بازی هفته سیزدهم برای هوادران باشد»
در حسرت حساسیت سال‌های قبل/ پرسپولیس آماده در مقابل تراکتور کم فروغ

در چهار‌چوب هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و تراکتور مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

این بازی روز دوشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و قضاوت آنرا آقایان

پیام حیدری، فرهاد مروجی، محسن بابایی و امیرسامان سلطانی به عهده خواهند داشت.

 

پرسپولیس که هفته پیش برد بسیار ارزشمند خارج از خانه را مقابل سپاهان مدعی بدست آورده با روحیه بالا پای به این میدان خواهد گذاشت و می‌خواهد همچون فصل قبل در هفته‌های پایانی نیم فصل خود را به صدر جدول نزدیک کند و اختلاف سه امتیازی آنها با استقلال صدر نشین و بازی آبی‌پوشان در اراک مقابل آلومینیوم طرفداران پرسپولیس را به این هفته بسیار امیدوار کرده است.

سرخپوشان پس از فراز و نشیب هفته‌های اول به یک ثبات نسبی رسیدند و نشانه‌هایی از تیم منسجم فصل‌‌های قبل در آنها احساس می‌شود.

 

گل نخوردن در این فصل برای پرسپولیس بر خلاف ۵سال اخیر اتفاقی عادی محسوب نمی‌شود و کلین‌شیت در مقابل سپاهان هوادارانشان را بسیار خوشحال کرد، چرا که عملکرد سازمان دفاعی شاگردان یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست‌ویکم تا به اینجای کار راضی کننده نبوده است.

 

در آنسوی زمین تراکتور پر هواداری حضور دارد که دیگر همچون سابق نمی‌تواند دیدارش با سرخابی‌ها حساسیت چندان بالایی را داشته باشد چرا که حواشی مدیریتی و واگذاری این تیم،

ضعیف ترین تراکتور چند فصل اخیر را ساخته است.

تراکتوری که دیگر ستاره‌های ملی‌پوش ندارد و سولدور کروات هم نتوانست تیم کم فروغ آذربایجان شرقی را احیا کند و نتایج ضعیف موجب شده تا شایعاتی مبنی بر برکناری این مربی در صورت عدم نتیجه گیری در دیدار فردا شنیده شود.

 

اکبر ایمانی از تراکتور و امید‌عالیشاه از پرسپولیس غایبین بزرگی بازی فردا هستند که اولی به علت محرومیت و دومی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌هایشان نیستند.

جدال دومین خط حمله خطرناک لیگ برتر با خط دفاع متزلل تراکتور که بدترین آمار  را در لیگ بیست‌ویکم به خود اختصاص داده از نکات جالب این دیدار است.

تقابل و انگیز‌ه‌های رضا اسدی هافبک گران قیمت پرسپولیس که نتوانست دل هواداران  سرخ را بدست بیاورد در مقابل تیم اسبقش که اتفاقا با لباس تراکتور در فوتبال ایران خوش درخشید از نکات جذاب دیگر دربی سرخ‌های ایران است.

پرسپولیس با برد هفته قبل مقابل سپاهان با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و تراکتور با شکست خانگی مقابل ذوب‌آهن ۱۱ امتیازی باقی ماند تا رده سیزدهم را در اختیار داشته باشند.

 

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egymv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسن: آمار خوبی مقابل ایران داریم/می‌خواهیم با صدرنشینی صعود کنیم