تاریخ انتشار: 1400/10/15 22:13
کد خبر: 27597

کارت زردهای بی دلیل، بلای جان پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس در هفته های گذشته 21 بار از داوران اخطار گرفته اند.
کارت زردهای بی دلیل، بلای جان پرسپولیس

پرسپولیس در هفته سیزدهم مقابل تراکتور به میدان رفت و با کارت زردهایی که حامد لک، فرشاد فرجی و علی شجاعی گرفتند، تعداد کارت زردهای این تیم تا به این جای کار به عدد 21 رسید که در نوع خود قابل توجه است.

پرسپولیس تنها در سه بازی از ۱۳ هفته ای که گذشت بازیکنی را به عنوان بازیکن اخطاری معرفی نکرده و جالب این که نگاهی به لیست اخطاری ها نشان می دهد اغلب اخطارهایی هم که بازیکنان در این فصل گرفته اند غیرفنی بوده است.

مهدی ترابی در حالی با دریافت سه کارت زرد خشن ترین بازیکن فعلی پرسپولیس است که دو کارت را بابت اعتراض به داوران در بازی با نساجی و استقلال دریافت کرده است. در همان بازی دربی، عالیشاه و آقایی هم به دلیل اعتراض به داور جریمه شدند. عالیشاه همچنین در جریان دیدار مقابل پیکان به همراه لک در اعتراض به اعلام پنالتی علیه پرسپولیس از داور کارت زرد گرفته بودند.

حامد لک به عنوان تنها دروازه بان پرسپولیس نیز که تا به اینجای کار دو کارته است، در بازی مقابل تراکتور ور روی ضربه کرنر حریف اقدام عجیبی را انجام داد و توپ اضافه‌ای را به زمین پرت کرد تا مثل فرجی به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه یک کارت زرد دریافت کند. کارت زردی که دریافتش از بازیکنانی در این سطح کاملا غیرقابل است. آن هم در شرایطی که رادوشوویچ از جمع سرخ ها جدا شده و پرسپولیس دروازه بان ذخیره ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36epyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول پناه پرسپولیس را محکوم کرد