تاریخ انتشار: 1400/10/19 22:00
کد خبر: 27419

کشف حجاب برای مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور! / دردسر برای "مو قشنگ"

اشپیتیم آرفی از جمله بازیکنان خارجی فوتبال ایران است که پس از بازنشستگی نیز در فوتبال ایران فعالیت می‌کند‌. البته فعالیت آرفی بیشتر تبلیغاتی است که به دلیل داشتن چهره "خاص" باعث شده به سمت مدلینگ برود و، ودارد بیلبوردهای سطح شهر شود.
کشف حجاب برای مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور! / دردسر برای "مو قشنگ"

 اخیرا این مهاجم دورگه آلبانیایی - کوزوویی که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتورسازی را نیز دارد، با پیامک کشف حجاب روبرو شده است! در این راستا خبر می رسد او سوار بر خودرو دوستش بوده که گشت ارشاد به مالک خودرو که دوستش باشد، پیامک اخطار فرستاده‌ است! حال اینکه چرا گشت ارشاد "نامحسوس" نتوانسته چهره آقا و خانوم را درست تشخیص دهد، مشخص نیست؟!

 احتمالا گشت ارشاد فریب چهره فتوژنیک آرفی را خورده و پیش خودش فکر کرده، اشپیتیم آرفی خانوم است که بدون روسری ( بی حجاب) در خورده نشسته و مالک خودرو هم به این افراد تذکر می داد که حجابش را رعایت کند. با این حال آقای آرفی! فقط یک سال خوب در فوتبال ایران آن هم در پیام مشهد داشت که بعد از این چند سالی بازی معمولی انجام داد، ولی چهره‌ اش باعث شد شرکت‌های تبلیغاتی ها پس از بازنشستگی به سمتش بروند و از او مدلینگ بسازند. مدلینگی که باعث دردسر هم می شود و گاهی وقت ها اخطار هم می گیرد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5b8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس-تراکتور؛ قرمزترین بازی لیگ!