تاریخ انتشار: 1400/10/22 03:49
کد خبر: 27307

آرتا: ۷ امتیاز برمی‌گردد و دوباره مدعی می‌شویم/ در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، شاگردان قلعه‌نویی امیدوار به تغییر حکم کمیته انضباطی و بازگرداندن هفت امتیاز به تیم‌شان هستند.
آرتا: ۷ امتیاز برمی‌گردد و دوباره مدعی می‌شویم/ در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم

علیرضا آرتا درباره آخرین وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر هوادار گفت: شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه از بازی با هوادار هم که یک بازی سخت برای تیم ما بود، به خوبی عبور کردیم و سه امتیاز را گرفتیم. آنها واقعاً فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و حتی می‌توانستند به گل برسند. خدا را شکر که با گرفتن این سه امتیاز شرایط ما در جدول بهتر شد.

وی در مورد کسر هفت امتیاز از گل‌گهر و تأثیر این موضوع در نتایج شاگردان قلعه‌نویی تأکید کرد: این اتفاق برای هر تیمی رخ می‌داد قطعاً ضربه می‌خورد. ما هم آن اوایل شرایط خوبی نداشتیم و از لحاظ روحی به‌هم ریختیم، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد و آقای قلعه‌نویی هم با بچه‌ها صحبت کرد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و خیلی امیدواریم که حق به حقدار برسد و این هفت امتیاز برگردد تا دوباره مدعی شویم. همین الان هم شرایط خوبی داریم و اگر در دو بازی آینده نتایج خوبی بگیریم می‌توانیم به جمع مدعیان برگردیم. ما جام حذفی را هم در پیش داریم و قطعاً در این جام هم مدعی قهرمانی هستیم.

آرتا راجع به بازی بعدی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت هستند و باید با انگیزه بالا بازی کنیم تا نتیجه بگیریم. با حریف قدرتمندی بازی داریم، ولی محکوم به برد هستیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxpvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدنبالِ بازگشت به لیگ از شهر اولین‌ها
نفت مسجد سلیمان-گل‌گهر؛

تقابل همسایه‌های سیرجانی و تهرانی در دستگردی
گل‌گهر در فکر بازگشت به کورس و پیکان در راه شگفتی؛