تاریخ انتشار: 1400/10/22 18:52
کد خبر: 27268

اختصاصی/ هوادار - نفت آبادان/ جدال استقلالی ها سابق برای جدایی از همسایگی

تیم های نفت آبادان و هوادار تهران‌ درحالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم برای فرار از سقوط تلاش می کنند. تیم‌هایی که از دو مربی سابق استقلالی بهره می برند و فعلا در همسایگی یکدیگر قرار گرفته اند و دوست دارند در همین بازی از هم جدا شوند.
اختصاصی/ هوادار  - نفت آبادان/ جدال استقلالی ها سابق برای جدایی از همسایگی

نفت آبادان ۱۶ امتیازی میهمان هوادار ۱۴ امتیازی است که اگر شاگردان علیرضا منصوریان بتوانند از شاگردان عنایتی سه امتیاز لازم را بگیرند، فعلا از خطر سقوط فاصله می گیرند و با استرس‌ کمتری به مسابقات می پردازند.

تیم منصوریان هفته گذشته با پیروزی در دربی نفتی ها روحیه لازم‌ را گرفته که قطعا با انگیزه خاصی پا به میدان بازی با هوادار می گذارد. در سوی مقابل شاگردان رضا عنایتی با شکست خفیف یک بر صفر مقابل گل گهر سیرجان، میزبان نفت هستند که برای فرار از انتهای جدول نیاز مبرمی به هر سه امتیاز مسابقه دارند. نفتی ها خارج از خانه‌ تیم آسیب پذیری نشان داده اند و اگر همین روند ادامه پیدا داشته باشد، شاید سه امتیاز شیرین تقدیم رضا عنایتی شود.

هر دو مربی از بازیکنان محبوب سابق استقلال هستند که دوست ندارند در بازی رودرو بازنده شوند. دو تیم بعد از این مسابقه‌، بازی های سختی را پیش رو دارند که هوادار باید آماده دیدار با استقلال شود و نفت نیز باید به اصفهان برود و با ذوب‌آهن روبرو شود. هر دو مربی به خوبی می دانند اگر در همین بازی مستقیم امتیاز نگیرند، کارشان به مراتب‌ سخت تر می شود. ناگفته نماند، قبل از شروع مسابقات برگشت لیگ برتر، تیم ها باید مسابقات جام حذفی را برگزار کنند که هوادار از جام حذفی کنار رفته و نفت باید به مصاف خیبر خرم آباد برود.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woexd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان ذوب‌آهن:‌ شاید گل دوم استقلال آفساید بود