تاریخ انتشار: 1400/10/22 21:49
کد خبر: 27260

تارتار: گل‌گهر در درون زمین تیم سوم لیگ برتر است

سرمربی ذوب آهن می‌گوید حریفش بدون احتساب جریمه انضباطی، تیم سوم لیگ برتر به شمار می‌رود و قطعا بازی سختی با این تیم خواهند داشت.

تارتار: گل‌گهر در درون زمین تیم سوم لیگ برتر است

 مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن چهارشنبه شب پیش از دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار کرد: جا دارد به امیر قلعه‌نویی و تیمش به خاطر حضور در اصفهان خوش آمد بگویم. آقای قلعه‌نویی برای ذوب آهن زحمات زیادی کشیده است. به غیر از بازی فردا، برای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت دارم. طبیعتا بازی با تیم سوم جدول (بدون کسر امتیازها) بازی سختی است. گل‌گهر در زمین، تیم سوم جدول است. قطعا بازی سختی داریم. با توجه به میزبانی و واگذار کردن بازی قبل، باید بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم و نیم فصل را با احتساب تک بازی دور برگشت، به خوبی تمام کنیم.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: دوست داریم نیم فصل اول را با امتیاز و جایگاه خوب به پایان برسانیم. بازیکنان‌مان را برای بازی فردا توجیه کردیم. در مدت زمان کمی که داشتیم، سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت گل گهر کار کنیم و امیدوارم برای بازی فردا تمرکز کافی را داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

او درباره غایبان تیمش در این دیدار گفت: محمد قریشی محروم است ولی بازیکن مصدومی نداریم و همه نفراتمان آماده بازی فردا هستند.

تارتار درباره شرایط نه چندان باثبات تیمش در نیم فصل اول گفت: فعلا تمام تمرکزمان روی بازی فردا و دو بازی بعد از آن در جام حذفی و لیگ برتر است. بعد از آن باید روی نقل و انتقالات‌مان تمرکز کنیم. قطعا نیاز به جذب چهار، پنج بازیکن با کیفیت داریم. باید تغییراتی را ایجاد کنیم که دچار مشکلات نشویم. طبیعی بود که با این همه تغییرات در نیم فصل اول فراز و فرود داشته باشیم. شرایطمان هم خیلی بد نیست. اگر بتوانیم دو بازی آینده در لیگ را ببریم، با امیدواری زیادی به استقبال نیم فصل دوم می‌رویم.

سرمربی ذوب‌آهن اظهار امیدواری کرد با توجه به وضعیت نه چندان مناسب زمین ورزشگاه فولادشهر، هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5gle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقایی بازی با سپاهان را از دست داد