تاریخ انتشار: 1400/10/25 09:19
کد خبر: 27162

مشکل کنعانی زادگان برای تیم ملی حل شد/ بازیکن استقلال دعوت نمی‌شود

آخرین خبر حکایت از این دارد که مشکل محمد حسین کنعانی زادگان حل شده و به اردوی تیم ملی برای بازی با عراق و امارات دعوت خواهد شد.
مشکل کنعانی زادگان برای تیم ملی حل شد/ بازیکن استقلال دعوت نمی‌شود

فدراسیون فوتبال برای باشگاه محمدحسین کنعانی‌زادگان نامه زده و بلیط پرواز از دوحه به تهران را برای او تهیه کرده است.

بعد از پخش صوتی جنجالی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی اینطور گفته شد این بازیکن با حکم کمیته اخلاق از حضور در اردوی تیم ملی محروم خواهد شد. مدافع تیم ملی اعلام کرده که این صورت متعلق به او نیست و از سوی یکی تقلید شده است. قرار است این موضوع از سوی پلیس پیگیری و نتیجه نهایی به کمیته اخلاق اعلام شود.  با توجه به ادعای محمد حسین کنعانی‌زادگان سرمربی تیم ملی فعلا مشکلی برای دعوت از این بازیکن به اردوی تیم ملی ندارد.

اردوی آماده سازی تیم ملی به بهانه بازی با عراق و امارات ۴ بهمن در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد. تیم ملی در صورت پیروزی در این دو دیدار صعود خود را به جام جهانی مسجل خواهد کرد. دیدار تیم ملی در برابر عراق و امارات روزهای ۷ و ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

با دعوت از کنعانی‌زادگان، مرادمند بازیکن استقلال دیگر شانسی برای حضور در اردوی تیم ملی نخواهد داشت. پیش‌تر این طور شایعه شده بود مرادمند به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود تا باز هم بتواند برای استقلال در لیگ برتر بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9mpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولیتِ مهم اسکوچیچ برای کنعانی‌زادگان