تاریخ انتشار: 1400/11/14 20:08
کد خبر: 26318

اختصاصی/ هوادار - استقلال / جنگ فرهاد با تیم رضا برای ادامه‌ صدرنشینی

جمعه هفته جاری در دیداری معوقه استقلال به مصاف هوادار می رود که این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است. تیم فرهاد مجیدی برای ادامه صدرنشینی تلاش‌ می‌کند و تیم رضا عنایتی نیز برای بقا در لیگ.
اختصاصی/ هوادار - استقلال / جنگ فرهاد با  تیم رضا برای ادامه‌ صدرنشینی

پس از کلی تاخیر در اعلام رای کمیته استیناف، در نهایت این کمیته نیز نظر نهای اش را اعلام کرد تا امتیازات سر جای خودش باقی بمان و اتفاق خاصی در جدول رخ ندهد. حال استقلال در نیم فصل دوم اولین مسابقه اش را مقابل هوادار انجام می دهد تا خود را برای مسابقات فشرده آماده کند. این تیم بلافاصله باید در بازی معوقه جام حذفی نیز به مصاف پیکان برود که بازیکنان و کادر فنی استقلال کار سختی را پیش رو دارند.

 شاگردان مجیدی در بازی رفت به سختی از سد هوادار گذشتند که قطعا در دیدار برگشت هم برابر شاگردان رضا عنایتی کار سختی خواهند داشت. این تیم کلی بازیکن استقلالی دارد که هر یک با انگیزه خاصی به مصاف تیم سابق شان خواهند آمد. هوادار در مسابقات گذشته نیز نشان‌ داد به راحتی به هر تیمی امتیاز نمی دهد و استقلال نیز باید برای یک بازی سخت و نفسگیر آماده شود.

مجیدی در این بازی مهم، بهترین بازیکن نیم فصل خودش را دراختیار نخواهد داشت. غیبت یامگا قطعا در بازی با هوادار احساس خواهد شد مگر اینکه وریا غفوری آماده باشد و بتواند جای خالی بهترین گلزن آبی ها را پر کند. در هر حال این مسابقه استارت سختی برای صدرنشین لیگ است که اگر از آن جان سالم ببرد و سه امتیاز لازم را بگیرد، یک گام دیگر به قهرمانی فصل نزدیک می شود. ناگفته نماند سرقت از خانه‌ فرهاد مجیدی نیز روحیه او را بهم ریخته و عدم بازگشت گابریل پین نیز فعلا مشکلات را دو چندان کرده که باید دید فرهاد مجیدی از این مشکلات چگونه گذر می کند؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra9rm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال غافل از دو پروژه بزرگ