تاریخ انتشار: 1400/11/17 15:17
کد خبر: 26200

نکونام: برابر پرسپولیس باید از کوچک‌ترین فرصت استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید تیمش برابر پرسپولیس باید از کم‌ترین فرصت‌ها برای رسیدن به گل استفاده کند.

نکونام: برابر پرسپولیس باید از کوچک‌ترین فرصت استفاده کنیم

 تیم فوتبال فولاد خوزستان در جریان دیدار سوپرجام فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۱۵ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به مصاف پرسپولیس می‌رود. جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالیم از اینکه در سیرجان هستیم  باعث افتخار ماست که در سوپرجام بازی می‌کنیم. تنها تیمی در ایران هستیم که در چهار جام بازی می‌کنیم. باید جام حذفی، لیگ، لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام بازی کنیم و برای هر چهار جام زحمت کشیدم و تا آخر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: می‌دانید این بازی سخت سنگین برای هر دو تیم دارد چون یک بازی است و یک جام دارد. دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و بازی طوری است که تیم ما باید از کمترین‌ فرصت‌ها استفاده کند و از اشتباهات حریف هم به نتیجه برسیم. باید با تمرکز بالا بازی کنیم. نکته مهم برای ما داشتن تمرکز بالاست و این موضوع را هم به بازیکنان گفته‌ام. برابر پرسپولیس باید خیلی خوب بازی کنیم تا بتوانیم شرایط بازی را طوری رقم بزنیم که در پایان خوشحال باشیم. فردا آقای اکبریان آخرین قضاوت را انجام می‌دهند و بعد خداحافظی می‌کنند. من از آقای اکبریان بابت سال‌ها قضاوت خوبی که در فوتبالمان داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم در آینده سلامت باشند و تنها توقع ما این است فردا مثل گذشته بهترین قضاوت خود را داشته باشند چون نگاه‌ها به تیم‌های بزرگ متفاوت است و فردا تنها خواست ما این است که شاهد قضاوت عادلانه باشیم و هر تیمی لیاقت داشت برنده بازی باشد.

نکونام درباره زمان برگزاری سوپرجام هم گفت: ما برنامه سازمان لیگ تا آخر فصل را نداریم که بخواهیم درباره این موضوع نظر بدهیم. به هر حال حتما زمان دیگری نبوده که این بازی برگزار شود. طبیعتا سوپرجام قبل از شروع فصل برگزار می‌شود اما با توجه به شرایط تیم ملی تصمیم گرفتند الان برگزار شود.

وی دباره اینکه آیا از بازیکنان جدید خود استفاده خواهد کرد یا خیر هم گفت: باید از مدیریت باشگاه  تشکر کنم که واقعا زحمت کشیدند و بعد از دو سال که بازیکن جذب نکردیم، بازیکنان با کیفیتی را جذب کردیم که به ما کمک خواهند کرد. فردا قطعا از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد.

او همچنین گفت: ما دو پنجره بازیکن جذب نکردیم و شرایط سختی را طی کردیم و به  اینجا رسیدیم. تیم‌های دیگر هر سال بازیکن جذب کردند اما ما نتوانسیتم. نیم فصل هم اینگونه نیست بگویید فلان بازیکن را می‌خواهم و آن بازیکن بیاید. ما نسبت به شرایط لیگ بازیکن جذب کردیم و تمام بازیکنانی که تا الان جذب کردیم نفراتی هستند که در تیم خودشان بهترین نفرات هستند و کیفیت خودشان را در تیم ما نشان می‌دهند. مثل خیلی از بازیکنانی که در تیم فولاد احیا شدند و تبدیل به بازیکنان بزرگی شدند، باز هم این اتفاق رخ خواهد داد. باز هم بازیکن جذب خواهیم کرد چون نیاز به جذب بازیکن داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ayw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلعتبری به فولاد خوزستان پیوست