تاریخ انتشار: 1400/11/24 23:33
کد خبر: 25898

مجیدی:بازیکنانم فوق‌العاده و بهترین هستند/داوری بسیار خوب بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهم پیغامی به بازیکنانم بدهم و بگویم با توجه به شرایطی که پیش آمد، شما فوق‌العاده هستید.
مجیدی:بازیکنانم فوق‌العاده و بهترین هستند/داوری بسیار خوب بود

 فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم در مورد اتفاقی که در خصوص تیمم افتاده است، صحبت کنم. تیم من 15 روز تمرین نکرد. پس از 15 روز که بیشتر بازیکنان درگیر ویروس کرونا بودند، تمرینات را شروع کردیم و پس از 4 روز تمرین مقابل هوادار بازی کردیم.

وی ادامه داد: پس از دیدار با هوادار یک روز ریکاوری و یک روز هم تمرین کردیم و سپس مقابل پیکان 120 دقیقه در جام حذفی به میدان رفتیم. امروز هم پس از 4 روز با ذوب‌آهن در لیگ برتر بازی کردیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم و می‌خواهم پیغامی به آنها بدهم و بگویم با توجه به شرایطی که پیش آمد، شما فوق‌العاده هستید. بازیکنانم با تمام توان بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم. به تیم ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم که تیم بسیار خوبی بودند. در مجموع بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم شاهد بودیم.

مجیدی در مورد تغییرات در ترکیب استقلال و بازی کردن صالح حردانی به جای وریا غفوری گفت: غفوری دو بازی انجام داده بود و امروز سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بیشتر استراحت کرده بودند. حردانی امروز به خصوص در نیمه دوم فوق‌العاده بود. از او کاملاً رضایت دارم و قبلا گفته‌ام او یکی از جوان‌های خوب استقلال است و امیدوارم پیشرفت کرده و در تیم ملی بازی کند.

سرمربی استقلال در رابطه با قضاوت وحید کاظمی در این دیدار یادآور شد: پس از بازی به داور گفتم من در در 90 دقیقه بازی یک بار اعتراض کردم و با همان یک بار اعتراض کارت زرد گرفتم. به نظرم داوری بسیار خوب بود.

مجیدی در واکنش به این سؤال که تیمش نمایش همیشگی نیم فصل اول را ندارد، گفت: آیا این سؤال را از مربیان دیگر در کنفرانس‌ سرمربیان تیم‌های دیگر می‌پرسید؟ من دو بازی لیگ را تماشا کردم و هیچ چیزی در آن ندیدم. نمی‌دانم چرا همه دنبال این هستند که استقلال زیبا بازی کند. بازیکنانم فوق‌العاده و بهترین هستند. با آنها صحبت کردم و گفتم مهم‌ترین چیز برای ما حفظ این روند است. کار سختی داریم ولی فکر کنم با بازیکنانی که داریم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه مهدی تارتار مدعی شد که تیمش در نود دقیقه صاحب توپ و میدان بوده، گفت: می‌توانند توپ را با خودشان به اصفهان ببرند و هیچ مشکلی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qord

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد-دراگان شبیه به برانکو-کی‌روش؟