تاریخ انتشار: 1400/11/28 15:27
کد خبر: 25724

گل‌محمدی: با تمام سختی‌ها خودمان را بالای جدول نگه داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش با وجود تمام سختی‌ها در بالای جدول قرار گرفته است.
گل‌محمدی: با تمام سختی‌ها خودمان را بالای جدول نگه داشتیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی که ما در پیش داریم از این به بعد حساسیت بیشتری دارد و گرفتن سه امتیاز‌ها می‌تواند در نهایت منجر به قهرمانی‌مان شود. با تمام  سختی‌هایی که داشتیم توانستیم خودمان را بالای جدول نگه داریم و به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: در این مرحله زحمات زیادی کشیده شد، ولی به نظر من این شروع کار است و باید خیلی بیشتر از گذشته با تمرکز و انرژی بیشتر و قوی‌تر کار کنیم. مأموریت سختی در پیش داریم، ولی به خاطر انگیزه بالایی که داریم امیدوار هستیم و این هم به دلیل حضور هواداران خوب‌مان است. تمام سختی‌هایی که تا الان پشت سر گذاشتیم فقط به خاطر حضور گرم هواداران است و به خاطر آنها توانستیم مشکلات را تحمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با تمام وجود می‌جنگیم و می‌دانیم که آلومینیوم تیم خوبی است و به نظر من پدیده لیگ است. ما در بازی رفت مقابل این تیم شکست خوردیم و باید خیلی بیشتر از بازی گذشته تمرکز داشته باشیم و با دوندگی بیشتر دنبال کسب نتیجه باشیم. مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم و اشتباهات تأثیرگذار در این بازی می‌تواند منجر به شکست تیم ما شود. باید خیلی باتمرکز باشیم، از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

 

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که مقابل آلومینیوم، رضاییان بازی می‌کند یا خیر، تصریح کرد: در دو سه تمرین گذشته که شرایط رامین را دیدم، به نظرم به لحاظ بدنی شرایط خوبی داشت. من خودم احساس می‌کردم که خیلی آماده نباشد، ولی خدا را شکر شرایط بدنی خوبی داشته و انگیزه زیادی هم دارد. قطعاً چنین بازیکنی که کیفیت خوبی هم دارد و می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود دیدار با آلومینیوم زودتر برگزار می‌شد، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم دلیلش چیست که اینقدر ساعت بازی دیر گذاشته‌اند. من شخصاً خیلی توجهی ندارم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا فردا در آن ساعت با آمادگی کامل وارد مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه «برای جذب بازیکن خارجی اتفاق جدیدی افتاده است؟»، یادآور شد: تلاش زیادی انجام می‌دهیم و بخش بزرگی از کارمان را گذاشتیم تا یک بازیکن باکیفیت و خوب خارجی جذب کنیم. با توجه به اینکه در این مقطع از فصل شرایط برای جذب بازیکن خارجی سخت است، ولی تلاش می‌کنیم که یک بازیکن جذب کنیم.

گل‌محمدی درباره وضعیت آل‌کثیر و اینکه می‌تواند به ترکیب تیم برگردد، گفت: درباره عیسی زیاد صحبت شده است. فکر می‌کنم باید یک مقدار زمان بگذرد تا ببینیم وضعیت او به چه ترتیبی خواهد بود تا هم مشخص شود پزشکان چه نظری دارند و هم خودش چه تصمیمی می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45amkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل‌محمدی: از شروط بازگشتم فقط زمین را گرفته‌اند/ مجبورم از روی فیلم بازیکن بگیرم!

بازگشت گل‌محمدی پس از استعفای 72 ساعته!
مصالحه موقت پس از روزهای آتشین؛