تاریخ انتشار: 1400/11/28 16:45
کد خبر: 25721

نکونام: باید خط حمله مس را کنترل کنیم/ می‌دانیم فردا با چه ایده‌ای بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فردا بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم، ولی می‌دانیم مقابل آنها با چه برنامه و ایده‌ای بازی کنیم.
نکونام: باید خط حمله مس را کنترل کنیم/ می‌دانیم فردا با چه ایده‌ای بازی کنیم

به نقل از ‌سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان گفت: از تیم خوب مس رفسنجان شناخت کافی داریم. به هر حال با دیدن بازی‌هایی که انجام داده‌اند، توانستیم نقاط ضعف و قدرت‌شان را شناسایی کنیم. مس تیم خوب و قابل احترامی است، مخصوصاً در بخش هجومی که خیلی خوب و عالی کار می‌کند. با توجه برنامه‌ریزی که برای حضور در لیگ برتر از سه سال قبل داشته‌اند و پس از آن نیز با توجه به ثباتی که در برنامه‌ریزی، کار و هزینه‌ای که برای تیم‌شان انجام می‌دهند، مس تیم قابل احترامی به شمار می‌آید. امیدوارم این روند را همینطور ادامه داده و موفق باشند.

سرمربی فولاد اضافه کرد: در بحث فنی نیز می‌دانیم که تیم مس رفسنجان زمانی که بازی مستقیم انجام می‌دهند، بازیکنان خط حمله آنها خطرناک هستند و باید بتوانیم نفرات خط حمله آنها را کنترل کنیم و در ادامه بتوانیم از نقاط ضعفی که از آنها شناسایی کرده‌ایم، به این تیم ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا برای هر دو تیم، سخت است و می‌دانیم که آنجا باید با چه برنامه و ایده‌ای بازی کنیم. قطعاً برای هر دو تیم، دیدار سختی خواهد بود. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و عملکرد خوب، بتوانیم دست پر از سرچشمه برگردیم.

نکونام در پایان گفت: این باعث ناراحتی است که مس رفسنجان با این امکانات و این بستری که فراهم کرده‌اند، استادیوم‌شان آماده نیست و نمی‌توانند در شهر خودشان میزبان باشند. امیدوارم این مشکل نیز زودتر برطرف شود تا با خیال راحت و میزبانی بهتر پذیرای تیم‌های دیگر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq58w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«سوپرجام» فوتبال ایران به فولادی ها اهدا شد