تاریخ انتشار: 1400/12/05 20:50
کد خبر: 25389

گل نزن‌هایی که نویدکیا را مجبور به استعفا کردند

نتایج غیرقابل قبول نویدکیا باعث شد تا سرمربی سپاهان از سمتش استعفا دهد.
گل نزن‌هایی که نویدکیا را مجبور به استعفا کردند

پس از تساوی سپاهان مقابل ذوب‌آهن و ادامه عملکرد دور از انتظار طلایی پوشان، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از این بازی استعفای خود را اعلام کرد و از باشگاه سپاهان خواست تا با جدایی‌اش موافقت کند اما هیات مدیره این باشگاه پس از برگزاری جلساتی به نتیجه رسید با استعفای نویدکیا مخالفت کند تا این سرمربی کارش را در سپاهان ادامه دهد. طبق نظر کارشناسان فوتبال، سپاهانی‌ها در بازی‌های خود عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته‌اند اما مهم ترین مشکل این تیم گلزنی است.

محمد یاوری، پیشکسوت فوتبال اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره از دست دادن موقعیت‌ها توسط سپاهانی‌ها عنوان می‌کند در سپاهان بعضی از بازیکنان به تیم، هوادار و باشگاه بدهکار شدند. یک بازیکن که باید تمام کننده تیم باشد، توپ راحتی را از دست می‌دهد. در صحنه‌ای شهریار مغانلو می‌توانست به راحتی کار را تمام کند اما این مسائل کفران نعمت است و می‌تواند سرنوشت یک مربی‌، یک تیم و یک باشگاه را تغییر دهد. خیلی از بازیکنان سپاهان باید دقت بیش‌تری کنند. اشتباهات متعدد در بین بازیکنان سپاهان زیاد بود.

با این وجود نویدکیا پشت بازیکنانش ایستاده است و نمی‌خواهد از عملکرد آن‌ها انتقاد کند. سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اعلام کرد دیگر نمی‌داند چه بگوید چون موقعیت‌های‌ تیمش هدر می‌رود و برایش جای سوال دارد که چرا برنامه‌های‌شان خراب می‌شود. حمایت نویدکیا از بازیکنانش بی جواب نماند و بازیکنان سپاهان نیز تمام قد از مربی‌شان حمایت کردند.

نویدکیا توقع هواداران سپاهان را برآورده نکرده است و این مساله باعث شد روز به روز فشار هواداران بیش‌تر از گذشته شود. سرمربی سپاهان در همین رابطه عنوان کرد دیگر نمی‌تواند به تیم کمک کند و سپاهان نیاز به حضور یک مربی جدید دارد تا روحیه تازه به تیم تزریق شود.

سپاهانی‌ها امتیازات زیادی را تاکنون از دست داده‌اند و این باعث شده است امید قهرمانی این تیم کم رنگ شود. از دید کارشناسان سپاهان زیبا بازی می‌کند اما مهم ترین عامل این نتایج گل نزدن بازیکنان تیم است. اکنون که نویدکیا با مخالفت باشگاه باید به کار خود ادامه دهد، باید راه چاره‌ای برای رفع این مشکل بیندیشد. در غیر این صورت تیمش باز هم امتیاز از دست می‌دهد و حتی ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را نیز از دست دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qama8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیم فصل دشوار محرم در سپاهان؛ دخل و خرج جور می‌شود؟