تاریخ انتشار: 1400/12/09 00:12
کد خبر: 25255

اختصاصی/ استقلال - نساجی قائمشهر/ فرهاد به دنبال نمره ۲۰ در مشهد

هفته‌ بیستم لیگ برتر درحالی برگزار می‌شود که استقلال صدرنشین در مشهد میهمان نساجی خواهد بود. این مسابقه برای آبی پوشان بسیار اهمیت دارد که آنها می خواهند اختلاف امتیازات شان را با پرسپولیس حفظ کنند.
اختصاصی/ استقلال - نساجی قائمشهر/ فرهاد به دنبال نمره ۲۰ در مشهد

استقلال پس از حواشی که به دلیل دو بازیکن سربازش بوجود آمد، توانست فجرسپاسی را شکست‌ داده و اختلاف امتیازاتش با پرسپولیس را به عدد ۵ برساند. شاگردان فرهاد مجیدی در هفته بیستم باید به مصاف نساجی بروند که در بازی رفت مقابل‌ این تیم متوقف شده بودند. نساجی از جمله تیم هایی است که در نیم فصل اول یقه اکثر تیم ها را گرفت، ولی نیم فصل دوم دچار افت شد تا از شرایط خوبش فاصله بگیرد.

 البته شاگردان ساکت الهامی هفته گذشته پس از هفته ها ناکامی موفق شدند از نفت آبادان یک امتیاز بگیرند و آماده جدال با استقلال شوند. اما در سوی مقابل استقلال مثل نیم فصل اول جزو تیم های آماده لیگ محسوب می شود و برای کسب قهرمانی راهی جز شکست‌ نساجی ندارد. تیمی که نه راحت گل می خورد و نه راحت امتیاز بدهد.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید که در آن مسابقه یک پنالتی برای آبی ها گرفته‌ نشد تا حواشی زیادی بوجود بیاید. حال در بازی برگشت فرهاد مجیدی هم به دنبال کسب سه امتیاز است و هم به دنبال شکست ناپذیری در هفته بیستم تا یک رکورد دیگری را به نام خودش و تیمش به ثبت برساند. اینکه او هفته بیستم را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذشت یا نه، دوشنبه مشخص می شود.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxq5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یک مهاجم جدید به جمع بازیکنان نساجی اضافه شد