تاریخ انتشار: 1400/12/20 11:53
کد خبر: 24774

یادگاری یحیی برای پرسپولیس چیست؟

این که شما یک فصل قهرمان نشوید عادی است، اما باید تیمی درست کنید که سال آینده و سال‌های بعد از آن هم مدعی باشد و جام بگیرد
 یادگاری یحیی برای پرسپولیس چیست؟

ممکن است پرسپولیس امسال قهرمان بشود یا نشود. این به خودی خود خیلی چیز مهمی نیست. بالاخره قرار نیست تا آخر تاریخ فقط پرسپولیس جام بگیرد. همه جای جهان چرخش قدرت وجود دارد؛ همانطور که در ایتالیا فصل گذشته بالاخره دوران قهرمانی‌های یوونتوس تمام شد یا در فرانسه تیمی غیر از پاری‌سن‌ژرمن جام را بالای سر برد. در نتیجه اگر پرسپولیس قهرمان نشود، فاجعه بزرگی رخ نداده است. فاجعه بزرگ می‌دانید کی اتفاق می‌افتد؟ زمانی که این تیم بذری برای ثمردهی در آینده نکارد.

فردا مهم‌تر از امروز است. این که شما یک فصل قهرمان نشوید عادی است، اما باید تیمی درست کنید که سال آینده و سال‌های بعد از آن هم مدعی باشد و جام بگیرد. آیا امروز چنین زیرساختی در پرسپولیس در حال مهیا شدن است؟ یادگاری یحیی گل‌محمدی برای فردای پرسپولیس چیست؟ کادرفنی فعلی سه سال است روی نیمکت سرخ‌ها مستقر شده؛ انصافا آیا عملکرد آنها در راستای تامین آینده تیم مطلوب بوده است؟ چند ستاره جوان را دیدید که در این مدت مجال خودنمایی پیدا کنند و در پرسپولیس تثبیت شوند؟ چند بازیکن از لیگ یک و دو یا حتی به صورت تستی جذب شدند و رگه‌هایی از تبدیل شدن به احمد نوراللهی، مهدی طارمی یا محمد انصاری نشان دادند؟

اصلا شما فرض کنید پرسپولیس بهترین فوتبال ایران را بازی می‌کند و امسال هم قهرمان خواهد شد؛ آیا قرار نیست این کادرفنی یادگاری برای آینده به جا بگذارد؟ یادگار گابریل کالدرون با چهار ماه حضور در پرسپولیس و تحمل یک دنیا فشار و تهمت و بی‌احترامی، مهاجمی مثل مهدی عبدی بود؛ یادگار یحیی چیست؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qjlg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش معنادار نویدکیا به پوستر جنجالی باشگاه سپاهان برای بازی با پرسپولیس