تاریخ انتشار: 1400/12/20 12:30
کد خبر: 24771

2 ملی‌پوش پرسپولیس دست به عصا مقابل نفت/ مهاجم مورد علاقه مجیدی تنها استقلالی

چهار بازیکن پرسپولیس و استقلال با دریافت کارت زرد در هفته‌ی بیست‌ودوم، در خطر از دست دادن دربی پایتخت هستند.
2 ملی‌پوش پرسپولیس دست به عصا مقابل نفت/ مهاجم مورد علاقه مجیدی تنها استقلالی

در فاصله یک هفته تا برگزاری دربی، پرسپولیس در مسجدسلیمان میهمان نفت است و استقلال باید در خانه از صنعت نفت آبادان پذیرایی کند. در کنار رقابت ویژه دو تیم برای قهرمانی در این فصل، هدف گل‌محمدی و مجیدی حفظ روحیه بالا و البته حفظ حداکثر نفرات خود برای حضور در دربی پایتخت است.

سه مهره‌ی کلیدی یحیی در آستانه محرومیت

چالش یحیی گل‌محمدی برای دربی، جلوگیری از محرومیت 3 بازیکن کلیدی تیمش است. چرا که در ترکیب پرسپولیس وحید امیری، مهدی ترابی و احسان پهلوان سه اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد مقابل نفت مسجدسیلمان، دربی پایتخت را از دست می‌دهند. ترابی و امیری دو بازیکن ملی‌پوش یحیی هستند و گل‌محمدی اصلا دلش نمی‌خواهد بدون این دو مهره کلیدی خود پرسپولیس در دربی به میدان برود. قطعا در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان این 3 بازیکن حواسشان است که کارت زرد نگیرند تا سرمربی پرسپولیس با چالش برای چیدن نفراتش در دربی روبرو نشود. 

مهاجم مورد علاقه مجیدی تنها بازیکن در استقلال

در اردوی تیم مقابل، استقلال وضعیت بهتری دارد و فرهاد مجیدی دغدغه‌ی کمتری برای دربی پایتخت دارد. در فهرست استقلال، تنها رودی ژستد 3 اخطاره است و این مهاجم بلند‌قامت در صورت دریافت کارت زرد، شانس حضور در دربی را از دست می‌دهد. مجیدی اعتقاد زیادی به ژستد دارد و اصلا دلش نمی‌خواهد بدون مهاجم سرزن خود تیمش را در دربی به میدان بفرستد. در صورتی که ژستد در بازی مقابل صنعت‌نفت‌ آبادان کارت زرد بگیرد، ارسلان مطهری شانس زیادی برای فیکس بازی کردن در دربی دارد.

خطر گرفتن کارت قرمز

استقلال و پرسپولیس مجموعا 4 بازیکن دارند که با گرفتن کارت زرد در بازی‌های این هفته تیم خود دربی را از دست می‌دهند. البته یک خطر دیگر بازیکنان دو تیم را در این هفته تهدید می‌کند؛ هر بازیکنی که در بازی ماقبل دربی از زمین اخراج شود، نمی‌تواند در این جدال حساس به میدان برود و بازیکنان دو تیم باید حواسشان باشد که در هفته بیست‌و‌دوم از داور بازی کارت قرمز نگیرند. غیبت احتمالی مهره‌های کلیدی هر کدام از تیم‌ها در دربی، سرمربیان آن تیم را با چالش جدی روبرو خواهد کرد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z96qb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ویژه سرمربی ” پرسپولیس ” برای بازی با نفت