تاریخ انتشار: 1400/12/20 21:10
کد خبر: 24732

الهامی: در نیمه دوم هر کاری کردیم اما فقط به یک گل رسیدیم/ سپاهان سزاوار پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل سپاهان برای تغییر نتیجه همه کار کرده است.
 الهامی: در نیمه دوم هر کاری کردیم اما فقط به یک گل رسیدیم/ سپاهان سزاوار پیروزی بود

ساکت الهامی پس از شکست 3 بر یک نساجی مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوب و باکیفیتی از سوی هر دو تیم انجام شد. درست است آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم به دست نیامد، اما یک فوتبال خوب ارائه شد. به تیم خوب سپاهان نیز این برد را تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. به نظر می‌آید که آنها به چیزی که می‌خواستند، در نیمه اول رسیدند. ما هم در نیمه دوم هر کاری کردیم تا بتوانیم جبران کنیم، اما فقط یک گل زدیم. هر چند که این مسئله می‌توانست ادامه‌دار باشد، ولی نشد. در ادامه نیز حقیقی در بدترین حالت ممکن اخراج شد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به اخراج حقیقی گفت: بالاخره فوتبال است و از اینگونه مسائل هم دارد. او زحمت زیادی کشید و امروز هم می‌توانست یکی از روزهای خوبش باشد. البته همه بچه‌ها زحمت کشیدند. به هر حال فوتبال همین است و نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. باید برای دیدار بعدی با تیم خوب شهر خودرو آماده شویم. لذت فوتبال به همین است که یک روزهایی به آن چیزی که می‌خواهید، دست پیدا نمی‌کنید و سپاهان سزاوار این برد بود و به نتیجه‌ای که می‌خواست، دست یافت.

وی درباره گل دوم سپاهان که به نظر می‌رسید در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، گفت: به نظر من هم آفساید بود، ولی امیدوارم آقای رحیم‌زاده داور مسابقه در ادامه راه موفق باشد. داوری هم جزو فوتبال است و همان‌گونه که من اشتباه می‌کنم، داور هم ممکن است اشتباه کند. به هر حال این مسئله چیزی از ارزش‌های تیم داوری کم نمی‌کند و به نظرم این تیم از عهده این بازی سنگین برآمد و برای‌شان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. ما هم باید درس‌هایی که لازم است را از این بازی بگیریم و بتوانیم در یک بازی سخت که در پایان سال داریم، یک نتیجه خوب کسب کنیم. در مجموع به هر دو تیم، به ویژه بازیکنان تیم خودم که با همه وجود تلاش داشتند، خسته نباشید می‌گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekbjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل غیبت الهامی در تمرین نساجی مشخص شد