تاریخ انتشار: 1400/12/21 08:56
کد خبر: 24716

پرسپولیس در روزی که خوب نبود، برد!

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس عملکرد فنی درخشانی در دیدار با نفت مسجدسلیمان نداشت.

پرسپولیس در روزی که خوب نبود، برد!

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۲ بر یک نفت مسجدسلیمان را شکست دهد تا با پیروزی راهی داربی پایتخت شود. هر دو گل پرسپولیس را در این دیدار رضا اسدی روی پاس مهدی ترابی به ثمر رساند.

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی، در خصوص عملکرد فنی شاگردان یحیی گل‌محمدی گفت: پرسپولیس در روزی که خوب نبود، برد و همین جای شکر دارد. پرسپولیس عملکرد فنی خاصی نداشت و توانست روی دو ضربه ایستگاهی به گل برسد. این اتفاق شاید خوب باشد و نشان دهد که سرخ‌ها روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند اما برای بازی‌های بزرگ‌تر همیشه یک تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، باید برنامه‌های متنوع‌تری داشته باشد.

او درباره عملکرد تمیروف گفت: او مهاجم دونده‌ای نشان می‌دهد اما ایراداتی دارد. یک مهاجم مدام نباید مدافعان حریف را پرس کند و که در کارهای هجومی نفس کم بیاورد. ضمن این که او درگیری‌های زیادی با داور داشت و این خوب نیست. او باید حواسش به جاگیری مناسب باشد تا در موقع زدن ضربه آخر، در موقعیت مناسب باشد. او استعداد دارد اما هم برای هماهنگی بیشتر و هم برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به وقت دارد.

فنونی‌زاده درباره شانس برد پرسپولیس در داربی توضیح داد: ما دوست داریم پرسپولیس برنده شود و بتواند فاصله‌اش با استقلال را کم کند اما برای پیروزی در داربی نباید ترسو بود و با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کرد. گل‌محمدی اگر می‌خواهد برنده باشد، باید حداقل هجومی و با ۲ مهاجم بازی کند. دیدار استقلال با صنعت نفت نشان داد که آبی‌ها از اول حمله می‌کنند و برای خنثی کردن این تاکتیک، پرسپولیس باید یک ربع اول را کنترل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5z7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 وعده ای عجیب به پرسپولیسی‌ها