تاریخ انتشار: 1400/12/24 17:20
محمود شافعی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 24596

امیدوارم پرسپولیس برنده دربی 98 باشد/ پاشنه آشیل استقلال در این بازی خط دفاعی است

امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی باشد تا کام هواداران در شب عید شیرین شود.
امیدوارم پرسپولیس برنده دربی 98 باشد/ پاشنه آشیل استقلال در این بازی خط دفاعی است

محمود شافعی پیش‌کسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص بازی حساس دربی 98 که قرار است روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود گفت: شرایط جدولی با توجه به 6 امتیاز اختلافی که استقلال با پرسپولیس دارد نشانگر این است که شاگردان یحیی گل‌محمدی تنها به فکر پیروزی در این بازی خواهند بود تا امیدهای خود را برای کسب مقام قهرمانی زنده نگه دارند و این می‌تواند به جذابیت‌های بازی اضافه کند چرا که یک تیم صد درصد به کسب سه امتیاز نیاز دارد و چاره‌ای جز حمله ندارد.

وی در ادامه به نقاط ضعف و قوت دو تیم در لیگ بیست و یکم اشاره نمود و گفت: در پرسپولیس یک مقدار ناهماهنگی در خط دفاع وجود دارد ضمن این که در درون دروازه لک و گوهری نتوانسته‌اند شرایط مطلوبی داشته باشند و این می‌تواند پاشنه آشیل سرخ پوشان در این میدان باشد و البته نقطه قوت آنها هماهنگی خط هافبک و حمله است.

شافعی در خصوص نقاط ضعف و قوت استقلال در این فصل نیز افزود: استقلال با توجه به این که در صدر جدول می‌باشد آرامش بیشتری خواهد داشت ضمن این که نقطه قوت آنها در درون دروازه است ولی نبودن نفرات خط دفاعی نقطه ضعف این تیم محسوب می‌شود که ممکن است برای آبی‌پوشان در دربی 98 دردسرساز بشود.

محمود شافعی

پیش کسوت پرسپولیس در باره پیروزی‌های دو تیم قبل از دربی و نقش آن در دربی‌ها گفت: به نظر من اصلا پیروزی‌های قبل دو تیم هیچ تاثیری در دربی ندارد و دربی یک بازی خاص و جداگانه است که شرایط جدولی و تمام بازی‌های فصل و حتی مسابقه قبل از دربی به آن ربط ندارد و یک بازی متفاوت است.

شافعی در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم  و هواداران از یک بازی زیبا لذت ببرند که دارای نکات فنی باشد. البته دوست دارم برنده این بازی تیم محبوبم پرسپولیس باشد تا کام طرفداران عزیز در شب عید شیرین شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45al9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای تهدید داور دربی چیست